man mår inte bättre av varken bad eller sömn dagen efter.

kvällens uppdatering får bli kort o tråkig. varken badet eller tuppluren innan gjorde inte så att jag blev piggare eller mer studiemotiverad. skitans också. jag somna i badkaret o tänkte att det är bättre om jag lägger mig i sängen. vilket jag senare gjorde. somnade direkt o väcks av att det ringer på skype. haha 5 missade samtal. schysst. haha hur sjutton kunde jag sova under 5 samtal? jag menar skype-ringsignalen är ju inte direkt den mysigaste. ah sen försökte jag plugga lite, vilket inte gick så där suveränt bra. jag ägnade mig åt att sova lite till innan middagen var klar plus att jag försökte kolla på en film som min dator totalt förstörde. min dator är så extremt nu så det finns inte. filmen hackade så mycket att jag var tvungen o stänga av den. det sög. måste få ordning på det här.

jaja, fortfarande är jag lite i extas, eller typ chock eller något i den stilen att jag igår tillbringade min benalmadena-kväll med tjejerna, fredrik, andres o paulo x2 o de andra med självaste blåvitt. det har liksom inte lagt sig ännu. det är ju ganska random egentligen. jag menar vem fasen förväntar sig att blåvitt ska komma vandrandes på gatorna i benal?! haha, sikken grej. sikken upplevelse. sikken kväll. oförglömligt.

ne, nu är det dags o sova. ska lägga mig tidigt. börjar ju inte 11 imorgon längre :/ tror jag har bestämt mig för o ta kursen rättskunskap. men jag vet inte. ska ge det 2 veckor så får vi se om det är något för mig eller inte. men de e ju rätt schysst att ha läst kursen nu så slipper man i 3an, jag har ju trotts allt slappt schema. dessutom kanske de är rätt chill o läsa kursen här i funkan speciellt om man har torulf?

jaja, sköt om er nu. o liksom jag, försök o smälta detta med blåvitt nu :D haha

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0