deriveringsregler, fjorton suger o hemlängtan

här sitter man nu.. o försöker göra tappra försök till att förstå alla deriveringsregler o skit o massa roten ur-saker o x hit och x dit. men det vill inte riktigt sätta sig trotts all den tid jag lagt ner på matten det senaste. satt med lasse i flera timmar idag också o försökte få förklarat för mig varför det är som det är. men ah, det gick nog inte riktigt fram. matte suger då man inte förstår det. men det är extremt roligt då det är enkelt som en plätt.. hoppas inte provet är allt för svårt imorgon. önska mig lycka till !

snart är bär det av. hemåt. isabelle är nog redan hemma.. eller. ah kanske inte. snart hemma iaf. lite avis är man ju. försökte packa väskan idag. men det sket sig. idag var det faktiskt tröligt o packa. även fast jag har sån hemlängtan så det bara skriker om det så vart jag bara sur då jag slängde ner allt i väskan. allt hamna i en enda mess. så jag får väl packa om alla på torsdag eller så. då jag ska försöka släpa hem väskorna till nicole o dom. funderar på om vi ska göra lax då. så där typiskt gott så det finns inte. men hilda sa att det var rätt dyrt här.. hmm? värt? jaaaaa, jag tror det. nicole kommer inte banga eller hur? :)

var på marknaden idag. köpte massa goa saker. 1 kg här o 1 kg där. jag vet folk som kommer bli glada iaf. helt galet mycket saker. mumma. ååh, så jag längtar hem nu.

såg på fjorton suger innan. åh, den är så mysig så det är inte klokt. varma sommarnätter och heta förälskelser. tänk när man i sverige kan gå barbent o i endast linne. som jag längtar efter dessa härliga stunder. att sitta i spain o glassa sig på playan är inte längre en merit. det börjar bli vardagstugg. tyvärr. men man tröttnar.
detta var nog den bästa pausen jag har haft på länge i mitt pluggande. bland de sötaste filmerna som gjorts. man kan inget annat än att tycka om den. me gusta mucho.

write on my soul, everything you know. use every word you ever heard, to color my world. on air !

nej. dags o nanna till en film skulle jag tro. så, önska mig lycka till på mitt prov imon och sköt om er riktigt ordentligt så ses vi i sverige guys !

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0