Tillbaka till Verkligheten

Det är söndag kväll och jag sitter framför datorn och funderar på om detta verkligen var en så himla bra idé, att starta bloggen igen vill säga. Vad säger ni? Vill ni följa ett sista år med mig fast på hemma plan, Donnergymnasiet Göteborg, Student 2010? Det kommer ju inte bli som updates från Spaniens solkust men jag hoppas på en del händelserika moments. Det är ju trots allt årskurs tre som precis har påbörjats. Det sista året på gymnasiet och bara början till den riktigt, riktiga verkligheten. Spanien var ju en barnlek, skämt och sido. Men Spanien kommer alltid att vara en annan sak och det kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat. A place like no other. Hoppas ni väljer att följa min blogg återigen. Spread the word. Sköt om er. PUSS L

Kommentarer
Postat av: Älskar bloggen

jaaa! sluta aldrig med din blogg Linn! massor av pussar

2009-08-30 @ 23:16:36
Postat av: Mikaela

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-08 @ 13:11:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0