vistelsen i sevilla och en seg söndag

sevilla var toppen, dock lite varmt då man gick där dagen efter hårt festande o sömn på bara några få timmar.. janne o nicole körde inte bara hårt på utekvällen utan den skulle ju röjas extremt mycket på efterfesten... riktigt galet. rum 206 vart nog det stökigaste ever om man säger så. förfest och efterfest. sånt kan ju bara sluta illa.. eller vad säger ni?
jag tror att alla tyckte att sex timmar fritid i sevilla, när det var 30 grader och skinande sol, var ganska tröttsamma.. och bussresan som man annars brukar tycka är helt hopplös och jättejobbig var nog väldigt behaglig för många. Speciellt då de visade The Holiday. Den är nog en av mina favorit filmer :)
Kan ju lägga till också att Hilda, Emma och jag har de sämsta lokalsinnena någonsin. Vi gick runt i sevilla i 1 timme för att hitta något som vi kände igen och kunde utgå ifrån o hitta tillbaka till vårt hostal. men ah, det tog väl sammanlagt 1.5 timmar innan vi hittade något som vi kände igen någorlunda. o innan emma säger att hon har en karta i ryggsäcken! haha madre mia! jaja vi htitade till slut mcdonalds och bk, o då hittade vi sedan. men då mötte vi självklart maria o madde som vi hade gått ifrån tidigare för o ta oss till hostalet.. o då skulle de sticka o käka. så då haka vi på. deetta var vår vistelse i sevilla.

väl hemma så började jag laga god mat. ris och kött med massa grönsaker och sweet chili, jag totalälskar sweet chili. det funkar till allt.
sen vart det ett mini förkrök hos mig, hilda, maria o nicole o jag. janne somnade om och tog sig aldrig till mig. sömntuta. koppen satt hemma o såg på film o hade de mysigt. men hilda o maria sa att denna kväll inte skulle spenderas på bardisken.. men vi vet ju hur bra det går när botten anna spelas och hilda goes crazy. haha jaja. sen kväll kan jag säga men helt ok ändå. haha. maria du är galen!! mer fernandos i helgen eller ännu mer tequila? :P haha

gårdagen spenderades hemma. asskönt. såg på my boss daughter och pluggade fek. inte för att det gick överdrivet bra på några kapitel men det känns som jag har lite koll på det. prov om några timmar.. men först spanska..
sitter som sagt i skolan nu.. missade första lektionen. lite med mening tror jag nog.. jag satt uppe hur länge som helst o oluggade fek så det vart inte så många timmars sömn. så jag tog lite längre sovmorgon. och nu har jag varit här i kanske 20 min? jaja.
dags för frukost/lunch. ska väl se om jag hitta de andra filurerna också.

idag blir det korvstroganoff o ris. mumms. sen blir det plugg inför nationella imorgon och lite rättskunskap. så värdelöst. jag går i skolan 3 dagar denna vecka..o jag har prov varenda dag.. på torsdag är det friidrottsdag. så då blir det najs. sen är det första maj och helg !! älska helgen !! ska ta det lite lugnt denna helg tänkte jag.. bra idé kanske?

Jaja. ha de bra allihopa. nu kilar jag.

(real madrid vann mot sevilla igår med 4-2.. på borta plan! riktigt riktigt bra match.)

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0