ett långt inlägg för den som orkar läsa - @ baskins efter lång kväll

nu sitter man här.. känner hur nostalgin bara kryper längs ryggraden.. det var inte igår man satt på baskins med datorn o en nypressad björnbärs juice. muums säger jag bara.
nat o jag har precis pluggat ol och jag kan inte säga att det har gått speciellt bra. men vi får skylla oss själva. vi har gjort det vi skulle men vi kunde varit mer effektiva. och bakfyllan kunde varit mildare. men där får man skylla sig själv också.

nu kom isabelle på besök. och nu gick hon.

åter till verkligheten. åter till folkmummlet på baskins. i like it here trotts alla ungar som skriker och alla spanjorer som inte kan prata i normal ton. det är lite cozy ändå.

men men gårdagen i alla fall. gårdagen var schysst men spårad. jag bestämde mig för o gå ut sent denna gång. det blev så sent som 12. gick ut, mötte anna som var påväg hem -

- break - nu fick vi besök av natti, fredrik o ossie. galet va mycket folk det kommer förbi baskins.

- anna ville verkligen inte gå ut o hon klagade på hur hennes högra armhåla luktade skunk och att hon bara ville hem o se film. men icke sa nicke, linn som är bra på o övertala fick med sig anna ut. lite förande hemma hos mig och sedan ut vid halv 2. sjukt najs. vi började gå till goodtimes för o hitta emma, men hon var inte där. så vi gick till fp för o se om svenskarna hade tagit sig dit, klockan var ju ändå fp-time. men nej nej. ingen där. så tillslut slänger jag iväg ett litet mess till emma att hon ska hämta oss o de visade sig att alla svenskar var nere på hamnbaren. göött. där satt folk fulla som bara den.  efter många om o men så bytte jag o anna o jag bh. längtan efter lite champagne var stark o anna den mesen vågade ju inte slänga av sig bhn så det fick bli jag som skulle gå bh-lös resten av kvällen. så det var därför det var a change.
galen kväll iaf. per vår naturlärare visade sitt lilla rockface på foreplay igår och bjöd på sig själv och på sprit. haha najs där !
då det var dags o förflytta sig till heavens var clownen glad över att ha fått en bh och anna som är så lättövertalad gick på hans lilla trick. ge oss en kyss o vi ger er shots. haha ah och helt plötsligt drar anna tag i mitt huvud och ja ni kan ju lista ut resten - spårat!!
men men efter detta såg jag inte en enda svensk mer. gick ner på heavens letade som fan o de var fan ingen på london. usch usch. ringer emma och hon säger att jag ringde väldigt olägligt och jag slängde på luren. sen slår jag en pling till sis som trött stönar "jag sover" och sedan var den enda nödlinjen kvar: anna. var fan var anna? "anna var är du?" "jag spyr" hahaha shit, så random. mandy som hade sagt att alla vi tre skulle kila stadigt tillsammans hem igår. men icke.
mötte sedan lotta, nicole o janne som hade följt anna hem. de insisterade på att jag inte skulle gå hem själv. men bestämd o envis som jag är - gick sjukt rakt hem. not.
väl hemma gick jag direkt in till amanda o gav henne en liten utskällning för att hon hade lämnat mig kvar ensam i stan. men men hon sa bara godnatt, sov och ah tillslut gick jag o la mig. eller ah, slängde ner alla kläder från sängen, sminkade av mig och somna på direkten.

vaknade av att mobilen ringde imorse kl 10.30. tänkte att jag inte skulle träffa nat förrän kl 13 på baskin så jag somnade om. ganska snabbt. vaknar upp och känner den här ångesten över att - shit jag har försovit mig. vad-är-klockan-väckningen. som man helst av allt vill skippa. 12.10 flyger jag upp känner hur alkoholen fortfarande är kvar i kroppen - inte som bakfylla. slänger mig in i duschen och packar ner allt fort som fasen och kilar ner till baskins med solbrillor som täcker över alkis-facet.
som vanligt när jag är ute o går, vid onyktert tillstånd, så mötte jag emma som glatt kom vandrande från stan. hon hade haft en trevlig natt iaf, om någon.

och jaa, nu är jag häär. på baskins. sitter här med fredrik bredvid mig o han väntar på att få skjuts hem till oss. jag har ju sagt att jag är så bakislat att jag ska ta en taxi hem o göra mat. har inte käkat på flera timmar. dags för krubb. o lite sömn tack.

oj nu höll jag på o glömma - men ni måste gå in och lägga er röst till kära fredrik schjetne som uppskattar detta mer än allt. hoho. asså förlåt fredrik men jag fattade inte riktigt vad det var jag la min röst på.. men du kan väl gärna lägga en liten kommentar eller något till inlägget så jag och alla andra kan få veta vad det är vi röstar på :D http://www.indabamusic.com/submissions/show/6910 saknar dig hörru!! hoppas du lever loppan där hemma i swe och att du tar hand om min andra halva emelie som fyller 18 idag! CONGRATS HUN ! <3

usch tråkigt och långdraget inlägg som ingen ändå kommer orka ta sig igenom. men om ni gjort det. well done. 

solen skiner - jag är lycklig - alla mår toppen.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0