jag är inte förkyld det är bara pollen

gaddarna är borstade och jag är redo för att nanna gärnet i natt. innan det ska jag dock slänga mig in på www.metrobloggen.se/funkanenroute för att se de nya uppdragen.. jag har hört att de är riktigt vassa denna gång ! have a look !

som jag har skrivit på mitt msn namn så "fullkomligt älskar jag pollensäsongen" den är helt otrolig.. helt otroligt värdelös ! näsan bara rinner, ögonen är svullna och vill inte bli sminkade, speciellt inte med icke-vattenfast mascara, då ser man ju ut som ett spöke efter bara några minuter ute i den "friska" luften.
nu har jag bara några få näsdukar kvar sen måste jag gå på hushållsrullen o de pappret hatar näsan efter si så där 3 snytningar. usch. toapappret är nämligen slut, kul. väldigt kul. charo ska köpa imorgon. hoppas hon gör det nu bara.
jaja. pollen.. vad ska man säga. visst vi gillar våren och att det det blir grönt på träd o grejer plus att solen visar sig och det är närmare 26 grader i luften - typ som en varm, svensk sommar. men va fasen vi skulle kunna slippa alla den här jävla pollen. det är ju gult på stolar o på marken överallt det bara blåser omrking såna dära maskros-saker, värdelöst. jag hatar våren på det sättet.

även fast det är sol och typ svensk sommar här i funkan just nu så kan inte linn gå ner till stranden o tomar el sol för hon har sjukt mycket o göra i skolan denna vecka. hon o nat ska koncentrera sig på organisation o ledarskaps redovisningen de ska ha på fredag plus engelska grammaatik provet som är på fredag det med. måste få ett högt betyg enbart för o få mitt mvg. detta är galet. men men. om vi ändrar ordspråket lite så kan man väl säga "om man vill ha höga betyg så får man lida pin" inte för att det rimmade ett dugg men ni förstår vad jag menar hoppas jag.

våra fek lektioner spårar.. ibland.. fick stå o hålla ett litet "tal" idag till alla djurgårdare som kan känna skam efter helgens festliga tillställning. stackars mandy, lite kan jag väl lida med dig då bara för att du är "min syster i jeans". en förlust med 6-0 kan inte vara kul :P haha. förlåt. skadeglädje är faktiskt nästan den enda sanna glädjen, right?
jaja, men som sagt så brukar fek lektionerna inkludera massa annat som inte hör dit egentligen. som idag hade vi inlämning av våra bilder som vi skulle måla över påsken - typ en utprintad bild på en "fågel/kyckling" och en "mask/något-vatten-liknande-djur" i pokemon stuk typ. haha. ah tävling om vem som hade målat bäst eller hur var det? vi får väl se vem som kammar hem priset. om det ni finns något vill säga.
men åter det var inte det jag menade med att skriva att feken alltid innehåller sådant som inte hör dit: det var bara det att det var många om och men om torulf skulle skaffa facebook; för och nackdelar om man säger så. lotta slänger kvickt ur sig: "ja, gå med det är en del bilder som ska taggas" haha det första liksom! sen får man höra liksom från alla håll "alla har facebook" och precis så är det.. eller nej verkligen inte men alltså en stor mängd är faktiskt medlemmar där. igår uppnådde facebook över 200 miljoner användare. det är ju sinnessjukt? men ah, sant. fräckt säger jag.

nej nu ska jag sova. klockan är på tok för mycket för mig att vara upp egentligen men eftersom att jag är en mästare på o somna vid boken och sova vidare utan att gå upp så är väl klockan ganska lagom med tanke på att jag skjutit upp min sömn eller vad man ska säga.

natti på er alla, sköt om er.

och emelie; några ord speciellt till dig; Jag saknar dig någor enormt och jag önskar jag kunde komma hem innan jag åker till france eller att du kommer hit till spain. men just nu ser det mörkt ut med resor hit och dit.
linn lever inte lika bra med sin andra halva. den bättre halvan behövs där den andra halvan inte är. men men. life goes on och jag är hemma snart. vi kommer ju dessutom spendera 2 sjukt härliga veckor tillsammans i början av augusti o sen har vi körkort båda två.. eller om inte. men ah vi får ju hoppas att vi båda tar det - men om någon av oss inte får det så får den fixa bilen om vi ingen bil har by then. sen blir det roadtrip slutet av sommarn om inget annat tar emot, vilket det inte borde göra.. surething. skolan. men who cares? we're gonna have the time of our lives! saknar dig enormt. <3

Godnatt.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0