cannes i sommar och nya bloggare

först och främst vill jag hälsa saman och jacob mycket välkomna in i bloggvärlden, och detta är inte en vanlig blogg grabbarna har fixat till, de har gjort en så kallad "uppdrags-blogg" om det nu ens finns andra bloggar i denna stil. grymt säger jag och riktigt kul o se något annorlunda, killar ! go for it ! www.metrobloggen.se/funkanenroute vi längtar efter att få se klippet då du ska parkbänksragga, saman!

och nu är frankrike-boendet bokat o klart. Cannes, den 19 juni. häärligt. längtar som fasen. fast just nu är hemlängtan som värst. jag förstår inte varför. antingen är det för att alla runt omkring mig åker hem till sverige just nu eller så är det för att hon där hemma, den dära andra halvan av mig fyller stort om en vecka. helst av allt skulle man ju vilja vara med o fira detta. känner att åka hem till sverige nu vore jätteskönt o jättekul. trotts att alla säger att det inte är långt kvar.. men det är det. jag kommer inte till sverige förränden 28 juni, guys! men men, sen blir det sthlm. already inplanerat.

kom nyss hem från dennis och har lånat massor av filmer. kan knappt bärga mig till helgen då jag ska ägna "all" min tid till little britain ! haha. sjukt najs. tack dennis!

men men nu ska jag plugga på engelska lite mer sen blir det sussa för min del.

sköt om er.

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0