glosboken och en gravid Johanna Norrman

det är nu man har börjat märka att anitibiotikan har börjat verka. skönt att det inte vart några överdrivna problem på nationella idag. den avsatta tiden var från 9-12 och 13-15, själv satt jag till 14. kände mig helt okej nöjd. nu så här i efterhand vill man ju gärna ändra lite småsaker men men. hoppas det blir ett bra betyg på det hela iaf.

fick just reda på att sverige förlora mot serbien med 2-0 men vi får skylla på att det inte var några kända namn med i det svenska laget. och det var ju trotts allt bara en träningsmatch.. eller ah, vänskapsmatch. sjukt dåligt ändå. vi borde vinna mot serbien. jag är glad att jag inte såg matchen i alla fall. Är det någon som vet hur det gick i matchen turkiet-spanien? i'd be glad to know.

har suttit på glosboken och framför engelskaboken hela dagen idag. har ifs somnat emellanåt men det är tillåtet då man har suttit i flera timmar o skrivit prov. o jag måste ifs tacka nicole för att jag fick alla glosorna, trodde jag.. trodde hon. haha inte riktigt. jag fick lägga till en binge med glosor "det nicole glömde". jaja. det ordnar sig tills fredag i alla fall. det blir bara några fler glosor att öva in nicole ! men ett big hurra för glosboken. den som kom på det är ett geni !

o herregud. så fort jag skulle gå in här på bloggen ser jag att någon har bloggat om finalen av "den rätte för rosing" asså ja menar.. att man ens följer sån där skit. haha. rosing skulle hitta en man genom att ha en egen show på femman. hur patetiskt är inte detta? och att hon sedan efter några program har hittat "kärleken" som är 19 år och bara 4 år äldre än hennes yngsta dotter. come on ! lägg ner. snälla.

är det förresten någon som blivit lurad idag? jag lovar att något av det som jag skrivit här i bloggen har jag gått på. det är säkert så att rosing bara "skämtar" om att hon har hittat kärleken eller så har serbien inte alls vunnit med 2-0 mot sverige, om inte så är det du som får all skäll pappa ! haha. jaja men är det någon som har blivit grundlurad till botten idag? jag har ifs blivit lurad.. två gånger. jag har självklart gtt på det båda gångerna.. men dock inte överdrivet länge. det började med att Johanna skrev någon gång i natt att hon var gravid. vilket jag inte upptäckte förrän jag gick upp kl 8 på morgonen. jag gav det en tanke lite granna och sedan gick jag o käka frukost och kom på att det är fasen försa april idag! haha
senare idag, typ vid middagen så berättar amanda att fredrik hade fått en lägenhet och att han och karina skulle gå o kolla på den imorgon. visste. surething. det lät lite sant efter allt som har hänt nu de senaste dagarna med bråkstaken själv. men njae, eftersom att jag själv letar lägenhet så blev jag nyfiken om var han hade hittat denna etta som jag trodde att det var. så jag skrev det typiska till honom på msn "hörde a att du hittat lägenhet". fick tillbaka ett "APRIL APRIL" så där rätt i fejset. haha grundlurad som bara den. jaja det värsta är att mandy har inte nämnt något om det.. att det var ett skämt alltså. jaja. kul life !

nu är det dags att nanna. ska upp o ha utveckligssamtal med torulf imorgon innan jag ska hålla mitt tal i svenskaaan.

sköt om er.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0