hemlängtan så här i påsketider o blåvita läktare

det är söndag och man är trött o sliten från helgens bravader. skippa skolan imorgon? nej det har vi inte råd med. jag har missat på tok för mycket för o skippa morgondagen. nicole, du ska också pallra dig till skolan imorgon, du o jag ska hålla ögonen öppna på rättskunskapen imorgon. vale?

igår, lördag, påskafton och hemmapremiär för blåvitt i allsvenskan mot djurgården. yeees man kan inte bli mer än lycklig och känna hemlängtan krypa längs ryggraden så nackhåren reser sig då man ser sådan vackert som dessa blåvita läktare o lyssnar till "snart skiner poseidon" http://www.youtube.com/watch?v=HjfQJJdDkmA kan ju säga till er om inte riktigt har koll på läget att blåvitt tog hem en grym seger med 6-0 på nya arenan mot 08orna. happyface.
mindre glad blir man ju då man får läsa om sånt hära http://www.gt.se/nyheter/1.1530779/maste-vi-bevapna-oss-sjalva-nar-vi-gar-pa-fotboll dock mer roligt att det är personer man känner ganska bra. ta er en titt o se om ni känner igen dessa ansikten :) saknar er hörrni !
jaja, som sagt hemlängtan, ja. jag menar vem hade inte velat gå på den här matchen? om man ändå inte hade suttit i spanien eller i usa eller någon annan stans i världen... there'll be a day when we'll be there.

som sagt man känner ju lite hemlängtan nu då manser det här.. o då man hör hur kul alla har där hemma o då em fyller 18 o grejer.
o då mammsen ringer från landet o säger att det är skinende sol o att de grillat o ätit ute vill man bara lägga på, speciellt då solen inte visar sig i funkan. jag vill också åka till slussen o bara vara. bara chilla gärnet. det hade varit så himla skönt. jag hörde förresten att eva, min kära faster, hade blivit anfallen av en av dina katter sophia?! plus att det var ganska allvarligt med handen o tummen... har du inte uppfostrat dom väl ;P nej skämt o sido.. eller ah, visst hon blev biten o grejer men det är inte ditt fel kusin. de hade tydligen blivit skrämda då matilda o vera kom ner rusande från lenas. hiho. jaja. annars får jag väl bara säga good luck till dig fialotta ! you know what ;P

nu ska jag sätta mig o plugga lite. vist jag är konstig och lite tråkig. men va fan. jag kom hem mitt på dagen pluggade lite sen somnade jag o sov i fyra timmar. vakna liksom o så var det dags för käk. så nu är jag.. pigg? nej, rättare sagt övertrött, ni vet så där trött så man inte kan gå o lägga sig o sova. eller det kanske bara händer linn runå, nicole axtelius o clara sterner?

sen säger vi hejsvejs till linnea, jannes kompis, som åker hem i natt. kl 5 tar hon tåget från funkan o börjar sin hemresa till sverige. som hon själv sa "det är tidigare än vad jag någonsin gått o lagt mig på hela veckan här i funkan".
mvi hoppas att du har haft riktigt kul o att du har en trevlig resa hem. bonne voyage som man säger på franska. vet ej vad man säger på spanska men men. trevligt att råkas! ha de gött som vi säger i göötet.

sköt om er allihopa.

saknar er stört mycket.

PUSS

L

ps. med sweet chili så kan man äta vad som helst. ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

komkomkom hemhemhem!

2009-04-13 @ 15:50:31
Postat av: emelie

läs min blogg honey, my life tihi

2009-04-13 @ 20:49:08
URL: http://everythin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0