sjuk kväll - slagen mitt på dansgolvet

då man går hem i så här en lördagsmorgon o man hör fåglarna kvittra o månen lyser upp vägen där man ska gå så kan man inte låta bli att små le. det är liksom en underbar känsla samtidigt som man vet att klockan är på tok för mycket för att jag ska vara påväg hem - egentligen borde jag ligga hemma o sova vid detta laget.
jaja. kvällen har varit kul i alla fall. koppens syster har varit ute o röjt på dansgolvet och på bardisken. jag tror storasyster blev lite arg på mig då hon plötsligt såg att lillsyrran stod på bardisken o smilade stort. haha. jaja, as long as the girl has fun! vadå hon är ju bara här en vecka, hon måste ju leva livet här o komma hem till swe o "skryta" lite om funkan. tjejen ska ju ändå gå sitt andra år på gymnasiet här, säger hon. men vi får se om det, det är ju trotts allt några år kvar. det kanske blir vår lilla anledning att åka tillbaka hit ner, who knows?

jaja, kvällen har varit bra idag. förutom att den spårade på det sättet att jag tappade som vanligt bort alla.. var gick liksom janne, simon o den dära andra killen i vit tröja som bjöd på allting? o jag menar, maria o linnea? var fan gick dom? de prövade o gå in på london men njae, det såg inte ut som de lyckades med det.
förresten, jag blev slagen idag också. jag o resten var på dansgolvet. tillslut undrar lillkoppen var storasyster var, så jag tog henne till bella. o påvägen fram till själva soffan där isabelle satt så var det en tjej med lite fööör stor rumpa som just råkade liksom puta ut lite extra mycket då vi gick förbi. o i alla fall. tjejen frågade vad jag gjorde,eller ah vad jag ville. översätt det hur ni vill men det var på engelska i alla fall.. den här tjejen verkade bli upprörd och jag lika så eftersom hon får hålla in sin big buttttttt next time. så ah, efter lite tjafts så gav jag henne fingret och gick o satte mig vid mina kära vänner. plötsligt kommer tjejen fram som jag peka finger åt o börja tjafsa ännu mer om att hon skulle sticka sitt finger i min röv och att hon skulle slå mig så badly o everyting. haha ojoj. jag kände bara - shit skydda koppens lillasyster, annars är jag i bad trubble. jaja. men sedan slog den här tjejen mig, den engelska alltså. hon vart så himla frustrerad då jag satt och tog emot hennes skrikande och babblande. jaja, den dära bitch-slapen var inte så himla stark ändå. tjejen hade ju fan ingen kraft o inga muskler dessutom, bara fett ! men men jag blev väl också lite frustrerad och i chocktillstånd så gick jag till vakterna - som man vid detta laget känner måttligt bra - o sa till dom att det var en tjej som precis slagit mig. hjälp vilken kallabalik det blev då. haha hon vart utslängd. hennes kompis kom o pratade med mig och berättade att allt var lugnt men att hon inte fattade varför jag hade gjort så att hon blev utslängd. jag sa som det var att jag vart irriterad och ganska rädd för att hon skulle slå mig igen. eftersom hon hade bussat sin "pojkvän" på mina svenska vänner, typ andres o alex o så. men men. ah, vännen förklarade att det inte var några problem o allting slutade med att jag gick upp, blev vän med the fat as och sedan fick hon gå in igen efter att ha betalat 10 e till entré o lite övertalning från min sida. guuud. vad jobbigt allt blev. hoppas bara inte någon av mina kära vänner blev allvarligt slagna.. jag hittade ju inte dom senare nu på slutendan.
why do i always end up alone with some guys i dont even know? can you tell me that, please?

jaja. kvällen som sagt. sjuk. alkohol i mängder för det första. för det andra har jag denna kväll blivit hit by a girl och.. vad mer. jag har tappat bort allt o alla..typ. inte mina värdesaker dock. men men. skriver mer imorgon, klockan börjar bli väldigt mycket. måste gå o sminka av mig och borsta gaddarna skinande vita.

natti på er. hoppas ni också har haft en underbar kväll..

sen vill jag också säga stort GRATTIS till min bästa vän. min andra halva, min bättre halva. min granne. min klasskompis, min allra allra bästaste bästa vän. emelie jönsson, hon fyllde idag, (fredags) eller ah igår om ni hellre vill säga det, hon fyllde i alla fall väldigt stort. GRATTIS PÅ 18 ÅRS DAGEN HONEY!
saknar dig något enormt. vill att du kommer ner hit så du får se vad som händer här nere. jag tror det är nyttigt för dig också o komma i väg lite från allt där hemma. allt det dära tråkiga, ensidiga hemma i sverige. boka resan nu. sovplats är redan fixat. ifs beror det på hur många ni kommer men jag kan garantera 1 sovplats !
SAKNAR DIG EM ! <3

jaja, godnatt everyone.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0