@ nicole men på väg

sitter nu hemma hos nicole o dom o snor lite internet. så illa då man inte har internet hemma längre :( jaja men man klarar sig.
idag, onsdag. imorgon studenternas partaj och igår helt random utgång efter barcelona-chelsea matchen.. och lite firande för att blåvitt leder allsvenskan, woooho !! livet kan inte bli bättre. var tvungen o slå en signal till torulf igår då min far ringde mig o berätta nyheten. "Linn, jag är så glad över att vara din mentor, du förgyller min dag" citat torulf! ibland blir man helt glad !
Har inhandlat mer grejer till min utklädnad inför imorgon, "så här kommer du aldrig att se mig igen-tema" något i del stilen.. så.. jaa. det fick bli militärutstyrsel. fixat och klart.

o tack fredrik o alex för att ni typ trasha min lägenhet igår !!

jaja, inga mer nyheter nu ! nicole o isabelle stressar mig för de vill gå till kinesen, dulce och mecadona och sedan hem till mig. nicole ville ha lite filmer och koppen ska koka pasta som vanligt.

see you later aligator.

saknar er hörrni guys ! boka resan nu nu nu nu nu nu!
o kusin, hör av dig !

finns på mobilen !!

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0