lugna planer

på söndag är det exakt 2 månader kvar i spain för min del sen bär det till france till den 28 juni, sen sveeerigeee. skönt.. men men är det fortfarande läge o flytta? har en på g men vi får se. ska ta mig en titt på lördag o se om det är något att ha eller inte. den verkar ju bra och priset är rimligt. men men stay tune for more updates.

morgondagens händelser - först skolan så klart. ska hålla min presenation med natti imorgon, håll tummarna för oss guys! sedan är det grammar test o sen ännu en fredagslektion svenska b med ann mörner. jippi ! sedan ska jag o emma ta oss till plaza o ikea för o gotta oss till lite svensk mat som köttbullar för 1 euro. yeey ! sen blir det lite inhandling av en våg till nicole? skulle du fortfarande ha en eller? bring money tomorrow then ;) sen så blir det lite smått o gott till kanelbullen som fyller 9år på lördag. tur att hon inte ska släpa hem massa ungar iaf, de ska först gå på bio o sen någon tecknad supertråkig film o sedan ska de gå på käka på burger king. vilket gäng liksom, ifs. inte så konstigt att kanelbullen väljer bk, jag menar kolla på henne. usch. hon borde verkligen växa upp o inse. men men. stackarn hon kan inte mkt göra nu. tycker lite synd om henne.
även om det känns helt fel att jag skriver dessa ord o man inte riktigt kan tro sina ögon då man läser detta så kommer jag nog sakna kanelbullen lite då jag flyttar ( om jag fortfarande gör det ). mycket lutar åt att bo kvar men väldigt mycket väger fortfarande över åt att flytta.. men men. vi får se.

by the way, imorgon blir det @ nicole's, hon o koppen har styrt upp massa konstiga saker.. plus att hilda är hemma nu o sjukt taggad på utgång i guess!
men !!  ingen utgång för mig i helgen förresten, denna helgen blir totalt alkoholfri. jag kan vara med men alkoholintaget ska ligga på noll denna helg. ska skriva prov på lördag morgon kl 10.00 fek a prov. känns väl både bra o dåligt. pluggis stämpeln som jag inom kort kommer att dra på mig igen. men men det beror fatkiskt på mitt betyg. highest grader or not...

ska plugga lite mer grammar nu och läsa klart dr glas.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0