läs inte, inlägget är kort och tråkigt

jahaopp.. inget grupptryck på o följa med ut ikväll. det blir snart läggdags för min del. sov så extremt lite i natt. kom hem kl 7, bad janne ställa kl på 9 men hon ställde den på 8 och jag skulle upp 9 som sagt. sen snoozade jg till kl 10 ändå. lite dumt eftersom mitt prov började kl 10.00.. jaja inte mkt o göra åt, kila till skolan i gårdagenskläder. jag hatar då man glömmer sina nycklar eller mobil i någon annans väska o så står man där utanför porten o inser att man inte kommer komma in pga att amanda klickar mig för typ 5 gången. jaja.. nu är jag back home och skrev mitt prov "imorse", vid typ 11. var klar kl 12. sen kilade jag hem och lagade lite käk o sen sov en ganska lång powernap innan det var dags o springa till lägehetsvisningen!
kan ju säga att det gick bra och lägenheten var fin. nu återstår bara ett beslut. ett stort sådant från en stor flicka. jag tror jag bara blir mer o mer förrvirrad då jag frågar folk om vad de tycker eftersom alla har delade meningar om detta. men men jag tror jag har ett svar till er, men det kommer inom kort. stay tune.

ska nanna nu.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0