kanelbullen har hittat larver

sitter här o snörvlar o har varit nere på kinesen o köpt massa näsdukar. ska pallra mig till vårdcentralen tänkte jag o fixa lite recept på allergi tabletter så jag slipper denna skit resten av våren. jag avskyr verkligen pollensäsong. det är precis som om jag vore stenförkyld. värdelöst.

ska sova snart, tro det eller ej men jag ska faktiskt satsa på o sova massa timmar i natt istället för o sova på dagen. ifs så sov jag några timmar siesta idag, men whatever. english grammar, un examen español o matte c kan vänta ett tag tycker jag. eller. ah vänta o vänta. det kan skjutas upp tills imorgon.

funderar på om jag borde ta cykeln till william's så jag kan gå upp typ.. si så där 20 minuter senare på morgonen. det är väldigt skönt. ha ite extra tid eller bara dra ut på tiden vid frukostbordet. gaah jag saknar sovmorgonar.

idag när jag satt o plugga i sängen så kom kanelbullen hem.. hon ropade på mig o klev direkt in i mitt rum utan att jag ens hade sagt att jag var där. iaf så visar hon en strut somhon har gjort, ni vet av ett vanligt a4 papper som man har rullat ihop. iaf. hon bad mig titta ner i struten o de gjorde jag. fan va jag kollade o kollade men de enda jag såg var bara något grönt som jag antog var blad o de var korrekt. men sedan upptäckte jag några små gråa typ "korvar" som helt plötsligt började röra på sig. SHIT ! det var larver, jag skrek till o ryggade tillbaka. haha skrek så högt att jag skrämde laura. jävla tur att ungen inte tappade dom på golvet, så fall hade hon fått stryk.
kanelbullen hade iaf varit ute med skolan och hittat dessa små äckliga kryp som hon nu förvarar i en liten låda. o denna låda ska tydligen på dagtid stå inne i köket eller bredvid kanelbullen då hon sitter o pluggar i vardagsrummet. o på natten ska den stå inne i hennes sovrum. hon förstår inte hur äckligt det vore om dessa småkryp till larver en dag inte skulle vara i lådan utan någon helt annan stans !! stööört ! usch. så länge hon håller dom borta från mig så kanske jag klarar mig. hoppas de dära larverna blir till fjärilar fort så man slipper o leva under samma tak som dom allt förlänge!

Em, jag vet inte om du såg det jag skrev tillbaka på msn men kul iaf att brevet redan kommit fram! WIIEEE. <3

nej nej, time for me to jump in to bed ! natti natt

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0