kanelbullen är borta och sjukdommar här

har precis tryckt i mig en hel hög med jordgubbar, riktigt mummsigt. haha det sorgliga idag är att jag har faktiskt inte så mycket att skriva om. men det blir väl ganska många av er väldigt glada över! jag har inte gjort någoting idag förutom att sova. kan man sova föör mycket? så fall är det därför jag är så himlans trött fortfarande.
kan ju säga att svenssn svensson livade upp stämningen lite i tvsoffan. haha, gustav svensson, kan man bli en gladare människa än vad han är? han är ju grym, alla tiders, hel otrolig ! Okej, tråkigt. fine. jag säger att det är underhållning oavsett era kommentarer! men ni måste hålla med om att alladin är entertaining i alla fall. har precis sett alladin - jafars återkomst, riktigt bra. älska anden och mattan. abu och raja också. men galet bra må jag säga. ska gå o lägga mig nu o se de sista avsnitten på mia och klara, säsong 2 och om jag inte kan somna så blir det triologin av lejonkungen! yeey!
"jag är en nybliven 18 åring som är bosatt på den spanska kusten och jag gillar mysiga hemmakvällar i soffan, helst till disney, svenskt eller humor. jag kan ibland tycka att strandpromenader är ganska trevliga och söker en man som har samma intresse som jag." haha. hmm. schizofren, jotack.

på tal om schizofreni o sjukdomar o sånt shit så har vår friskaste mäniska någonsin, den som knaprar mest piller och vitaminer o allt vad det nu kan vara, blivit sjuk. sjuk med stort S! haha stackare! Koppen, självaste isabelle kopp har gått o dragit på sig en riktigt baddare till förkylning; halsfluss tror hon att det är. vilket är typ det jag hade förut och det amanda och hela övriga svenska skolan kommer att uppleva någongång innan de åker hem till swe. haha.
nä, krya på dig koppen, vi vill se dig på bardisken på påskafton! haha

usch nej, inga fler sjukdomar till vår lägenhet, hör du det amanda. dra inte hem några fler skitsaker frn torrevieja nu! jag orkar inte med mera. sitter här med massa fula röda utslag på kroppen. usch säger jag bara. jag orkar inte mer. plus att jag nyss avslutade min antibiotika kur. värdelöst. nu ska jag banne mig vara frisk och stanna så också!

o förresten, något helt underbart har hänt! (bortsett från alla sjukdomar till höger och vänster) kanelbullen har åkt till sevilla ! jaaaaaaaa, för en hel vecka! helt gudomligt bra! äntligen kan jag ha tvn för mig själv och inte någon liten unge som frågar onödiga frågor och frågar efter godis och tuggummi hela tiden. "puedo? puedo una?" "tienes chicle?" "salir?" nej nej nej nej och åter nej! åk till torre och fråga mandy när du ändå är igång!

nej fy. nu vart det för mycket aggritioner. ska lugna mig nu genom o gå o hämta ett glas med vatten o somna till lite svenskhumor.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0