jag? aldrig!

enligt min kära mor så var jag och sofia precis som kanelbullen då vi var lika gammal som henne. haha usch. när mamma väl sa detta till mig så klarnade barndomen mer än vad man kanske hade önskat.. fy fan. jakommer ihåg då jag bodde på forellgatan och fia nedanför stupet vid källängsgatan o vi brukade springa upp till dammen om våren för att fånga massa grodägg som vi sedan hade inne på min innegård o lät de växa o gro tills de blev grodor.. trodde vi.. mamma o pappa hann o gå o slänga tillbaka dom i dammen eftersom de var fridlysta. eller? o då det inte var grodägg-säsong då var det dags att hoppa ner i brunnar o fånga massa äckliga, illaluktande grodor. fy fan va vidrigt. sen hade man ju de dära snigelracen utanför  våra dörrar för o se om det var den största baddar sniglen eller den fjuttiga minisnigeln som snabbas klarade sig ut.  haha shit. fan va äcklig man var då. men det var då som sagt. nu är nu och sånt är idag mycket vidrigt.

fick reda på att jag har nationella i matte c fredagen den 15 maj.. känner mig något pepp på det om man säger så... inte alls.. speciellt inte efter att jag printat ut gamla nationella o sett vilka megauppgifter det fanns. usch o fy. no me gusta.
har suttit o pluggat som en dåre idag tycker jag. fan. jag har verkligen inget liv. gick i skolan idag från 10-12, en lektion - matte c. o sedan käka jag lite lunch sen stack nat o jag hem till mig o gjorde ol. sedan kila jag tillbaka till skolan för att jag trodde att jag kanske kunde få mer gjort där plus lite respons från torulf o lite saker utskrivna. men njae. hade kanske gjort mer hemma? men men, bra ändå för min cykeln behövdes pumpas lite så det var nog bara bra. nu kan jag gå upp ca 20 min senare imorgon för min cykeln är i finfint skick.

torsdag imorgon.. o jag längtar inte direkt till svenskan.. orkar inte hålla tal varenda gång jag kommer dit. ifs så hagr jag itne varit på de fyra senaste lektionerna.. men men, nu måste jag fan ta tag i det. men vad ska jag göra liksom? jag har varit stensjuk. life goes on. svenska c finns fortfarande kvar. jaja. har packat träningsväskan o alla böcker med mera så nu är det bara att gå upp imorgon, sätta sig på cykeln o rulla till skolan !

förresten, mandy o natti har klippt luggar på varandra idag. man kunde se det i badrummet.. trotts att handfatet var väldigt noggrant städat ;) extra poäng till dig mandy (om det nu var du) men men. natti vart inte lika nöjd med sin som mandy tror jag.. jaja, jag får se imorgon hur det blev.. ska nanna nu. eller först läsa lite ol sen lite dr glas som ska vara utläst o klar till fredag. sedan blir det lite piff o puff eller något som man somnar omedelbart !

nattinatt på er. sov gott o dröm sött.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0