första natten i lägenheten, toppen !

sitter nu på nixs med janne o har precis käkat en riktigt smarrig kokostopp. mumma ! har även pluggat en del.. så stört bra att man har tillgåg till internet så nära huset.. eller ah, jag får ju ta mig några meter upp till caféet men men, det gör desamma.

snart ska jag hem och göra rotfrukter i ugnen med lite olja och salt över. smarrigt !!

o jo, för första gången sov jag ju i lägenheten igår natt :) hihi,  skit skönt. lite jobbigt dock att sängen inte stod emot någon vägg... fick lite beslutsångest då jag inte visste åt vilket håll jag skulle lägga mig åt :P haha.. jaja men men allt bra, helt underbar natt i min stora nybäddade säng i min nya lägenhet!

koppen kom hem till mig igår också. vi käkade glass o såg på spanglish.. som slutade på tok för sent också ! haha shit :P skit najs, på engelska också.
amanda, fredrik o lotten fick se lägenheten igår också. antar att de tyckte att den var fin o hemtrevlig. jaja.. men men nu vill ja hemåt o laga mat !!

skriver säkert mer imorgon!

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0