flytten är igång

jahapp. så enkelt var det.. kontrakt påskrivet och utförligt gjort. några väskor flyttade men bara en uppackad.. ska fortsätta imorgon och får se om jag sover där imorgon natt. jaja. annars får det bli otorsdag natt. men men, jag måste iaf komma iordning innan vi sticker till sevilla. jag måste pacak.. usch. igen. jaja
så fort jag skrivit på kontraktet och hört av mig till mor o far så ringer de upp på eftermiddagen och berättar att de bokat en resa.. de kommer den 24 maj!! och stannar till den 29 !!! kan det bli bättre? jag som har sån hemlängtan.. nu fattas bara att alla studenter hemma i sverige kommer hit istället o tar studenten så är allting fixat!
sen har man ju tjuvläst lite på emelies blogg.. där står det vissa hemligheter om att det planeras en resa till kusten till en viss neger.. undra vem :P haha jiiiiiii, sen har vi ju kusinvitamin som också planerar på att ta sig ner till de spanska trakterna och sola sönder baken igen !!
vi får väl se hur det går med dessa planer.. mor o far var ju kvicka på o boka iaf.

jaja. som sagt. allt känns bra. det kommer bilder på ansiktsbok imorgon tror ja vet inte om jag orkar. men men. nu blir det ju lite tråkigare här på bloggen och sånt dära. jag har ju inget ingternet nere i el piso.. så kmr väl vara inne på dagtid.. o kanske lite kvällstid.. eller ah vet ej. det blir väl lite tight med det dära. grymt dåligt att spotify inte fungerar då man inte har internet... jaja.. men jag klarar mig. så ni får skicka massa bra musik till mig hela tiden.. vale??
men men. vill ni ha tag på mig i nödfall eller något sånt - typ janne då hon inte fattar att jag inte är vid datorn på msn - så kan ni ju ringa mig på 633 23 69 35... okej? om ni är i sverige eller ringer från ett svenskt nr så måste ni ju så klart slå 0034 innan, eller +34, vilket som.
men men
gryyyymt!!

jaja, nu kommer jag, istället för internet, att ha allt detta på samma gata: eroski, fruktaffär, locotorios x3 (internetcafé på svenska), kycklingaffär, restauranger x3, barer x2 och lite smått o gott. sen har vi ju självklart lokalpuben och en tapasbar i korsningen - en caña för 1 e, stenbilligt ! jaja sedan har vi ju ett dagis för den som behöver..... jaja. nära till allt, polis, strand och post. kan det bli mycket bättre?
är glad iaf att amanda gillade lägenheten. tycker lite synd om dig nu när det verklligen kommer till krita och att jag ska flytta. men men. jag är ledsen, men d har vetat detta ett tag honey. men du ska veta att om det är någon som får komma o häls apå nära den vill så är det du.. och du vet vem som inte får det iaf :P haha. skämt o sidor. men men. välkommen hem till mitt enkla hem ska jag säga amanda. du får sånt dära vip-kort du vet. vale? bien, no?

jaja, nu är det dags o sova.. ska flytta massa väskor plus packa upp imorgon. det blir en lång dag.

sköt om er nu och sakna mig inte allt för mycket. jag flyttar ju trotts allt bara några stenkast ifrån där jag bodde tidigare !!

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0