Ett steg närmre vuxenlivet - flytt

okej just nu känner jag att "kompis det går bra nu" är en bra låt som passar in på mig just nu.. på sätt o vis. imorgon är slutprocessen. imorgon är då det verkliga händer. imorgon är då jag tar mitt första steg som verkligen vuxen, eller ska man säga "vuxen"? jag känner mig inte speciellt vuxen och jag är ju inte så överdrivet storvuxen till längd och sånt.. o ah.. jag vet inte jag är ju bara 18 år och några dagar liksom? hur vuxen är man då? anyways så känns det lite vuxet o ta det steg jag ska ta imorgon.
kontrakt ska skrivas. det är liksom inte en sak man gör var dag. visst ett telefonabonnemang det kan man teckna nu men va sjutton nu handlar det om en bostad, en lägenhet. min kommande lägenhet fram tills den 19 juni i år. det är ganska galaet. nevositeten kryper längs ryggraden och rädslan för att verkligen bli vuxen är sinnes. men men med dagarna då jag har packat har allting släppt och nu vill jag verkligen flytta. nu vill jag nästan bara här ifrån. inte för att det är något fel på den bostad jag lever i nu det är bara det att jag har kommit fram till att jag vill bo ensam.
jag är överraskad över charo o kanelbullens reaktioner om att jag ska flytta. de vart nästan glada eller nästa mer förberedda för det här. fattar inte varför? antingen måste karina har ringt i förväg ändå till charo o berättat det eller så förstår verkligen charo svenska? man blir ju lite fundersam då hon göra saker och ting som amanda och jag har pratat om dagen innan. jaja, nu är det överstökat iaf och så får vi hoppas på att amanda får mitt rum nu när jag sticker. tummen upp för dig mandy !!

men iaf, kontrakt imorgon och flytt på onsdag eller torsdag. men jag börjar nog redan imorgon med o ta ner lite saker.. ska bli sjukt spännande och galet roligt !

både mor o far och kusin har kollat biljetter o planerar redan resor hit? har jag rätt eller har jag rätt? haha, vi får väl se om det bara är snack eller om de verkligen pallrar sig ner till kusten för o njuta lite av funkans härligheter som stranden, miramar plus foreplay o heavens ;) haha, skämt o sido. men men d vore kul om ni kom ner o hälsa på iaf. lika så tycker jag att em ska ta sitt pick pack o komma ner o chilla från all hysteri där hemma. hon kan också ta med sig en liten fia och en sunnebo på vägen och om hon hittat fler filurer så är de varmt välkomna de med! bara ni inte är ett helt fotbollslag, det har jag inte riktigt plats med :P men kom ner hit era murvlar !!

och som jag har haft sedan i lördags, nässelutslag. jävla fan alltså. jag som hoppades på fula värmeutslag som skulle försvinna på en dag. men icke sa nicke. "typiska nässelutslag" som skolsköterskan sa. men sedan vet man ju inte. men hon trodde det eftersom det oftast har o göra med virus i kroppen osv. och jag har ju något skit i hals o nästa igen. jag hatar funkan-hostan plus all den här jävla pollen !! jävla skit skit skit.

men men nu ska jag gå o ta mig en dusch och lägga mig i sängen o läsa lite ur "about a boy", filmen är ju något otroligt bra så boken måste ju vara fantastisk.. eller? jaja vi får ge den ett försök eller två och om den inte är bra så får jag väl säga det på bokredovsningen sedan senare i maj. haha.. men menha de bra allihopa och önska mig lycka till med flytten ;)

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0