disney, tatuering & mandy esta en casa!

idag vart det faktiskt en tripp ner till stranden. soligt o härligt. riktigt varmt idag. gjorde en sjukt god sallad idag också med gurka, tomat, sallad, morötter och korv. lite galen blandning kanske. men sinnessjukt god. mums.

läste en artikel som min kära far har skrivit, men eftersom han inte svarar på skype så får jag skriva om den här.. inte för att ämnet var extremt intressant för en 18 åring som inte är helt insatt i astra zeneca o allt det dära men den var riktigt bra. den fångade mitt intresse nästan på direkten då jag förstod att det handlade om miljö. det blev tillslut intressant och kul att läsa en eftersom att det är du som skrivit den. tummen upp till dig pappsen!

ifs så kan vi ju strunta i tummen upp för dig pappa eftersom du ser ner på mitt filmval. jag tycker inte det är något fel på o se om lejonkungen o speciellt inte triologin. bara för att man vill se lite disney som är supermysigt så betyder inte det att man regregerat till bebisåldern. det är inget fel på disney! disney är bra!

alldeles nyss kom mandy hem. har saknat henne lite faktiskt. att se vår värdmamma sitta framför tvn hela dagarna, antingen på träningscykeln eller i soffan eller sängen, är en hemska syner. usch. haha. dock bättre då hon gör en hel skål till en med jordgubbar - sånt gillar vi. mucho. men men. mandy hemma, sisters back together. hoppas hon sprider lite mer glädje i lägenheten än vår mor.

var o kolla på tatueringsställen idag. helt galet vad mycket fula tatueringar folk har gjort. det är ju stört! vem vill ha en clown på kroppen som är så skräckinjagande så att man svimmar var gång man ser den? eller en stor fet tjur bara för att symbolisera spanien? ifs så kanske jag inte ska tala så högt om det dära eftersom det ryktas om att det finns några charterstudenter som funderar på o tatuera in san miguel båten.. hmm.. detta kan ju diskuteras.
nej men, även fast jag vet vad jag ska tatuera in och var så känner jag att jag måste vänta in the right moment. annars kan det bli totalfel.. o de vill vi ju inte, speciellt inte du mor, eller hur? tassen först iaf. guuud, hur ska jag klara av ljudet och nålen? jag kommer tuppa av på direkten..synd att man inte får komma dit totaltankad.. hade man fått det - lätt. jaja det kommer en vacker dag då jag äntligen samlat mod och gör det !

ska gå o hämta glass nu o sätta mig o kolla på lejonkungen 2 otra vez oavsett vad min far tycker o tänker om det. ha de underbart så ses vi på playan imon !

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0