ballerina och kanelbullen

ja, percis. ballerina-kex är goda och kanelbullen är bara jobbigt. nej så jobbig är hon inte men asså det är jobbigt när mandy inte är hemma för då måste jag ta hand om henne själv. det är extremt. även om charo är hemma så är kanelbullen en pain in the ass sometimes. jag orkar inte sånt. fastän jag alltid ville ha en syster när jag växte upp så klarar jag inte riktigt av detta med kanelbullen. jag har väl varit bortskämd med det, levt som ensambarn hela tiden, tills nu - värdelöst o ha syskon! jag förstår det nu. ifs så saknar jag ju sis som är i torre nu. det är tomt utan henne och som jag sagt innan så är det faktiskt du amanda som håller kvar mig i det här huset, just nu vill jag egentligen bara härifrån. funtar på o flytta p direkten, men fatta vilka moments jag kommer missa här hemma då..? det är lite tråkigt. men men. jag flyttar inte utan o säga något sis. dessutom skulle du hört av dig i natt då du åkte, om du åkte, till torre. fick jag det samtalet kanske? jaja hoppas ni har det grymt där ! ägna en liten tanke åt mig då jag sitter o skriver prov imorgon.

såg på ansiktsboken att en gammal räv som jag inte har sett på år och dagar skulle ner till marbella. max är hans namn och det vore verkligen kul o träffa honom efter typ.. haha.. några år? nej, men 1 år i alla fall. jaja, vi frår väl se om det blir puerto eller om han tar sig hit till lillstaden.

nu ska jag nanna medan alla andra drar ut o röjer på funkans gator. just det, vi säger grattis till jessica idag också, congrats bruden! ha en trevlig kväll ute nu! men som jag sagt tidigare - drick med måtta, man vill komma ihåg sin födelsedag. det kan iaf hilda instämma om, right? på tal om hilda, henne saknar vi. partybruden no.1 som är hemma i sverige och visar hur man partajar till det ordentligt! ifs så har vi ju jannes festglada vänner här på besök som verkar gilla funkan ganska rejält !

dags för mig o nanna. upp tidigt. playan imorgon hörrni ! be there!

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0