kackerlackor och regn

sjuk? jag avskyr detta. det är helt otroligt. jag gick o la mig för jag tänkte att jag behöver nog lite sömn, vaknar upp med världens huvudvärk o ont i hela kroppen o värdfamiljens temp som man tar i armhålan den visar ju fan typ undertemp? asså skit termometer ! hursomhelst så mår jag inte något vidare bra. vilket är värdelöst ! det suger o va sjuk ! tänkte att det kanske att det dels hade med stress o göra? maybe. jaja, ska vila imorgon. se om jag mår bättre till torsdag.

men när man känner sig så här nere o tråkig så är det alltid lika underbart när seb ringer o överraskar en på skype, du förgyller min dag.

amanda påstår att hon har en kackerlacka i sitt rum. ifs så sa natalie det också, hon berätta att den hade krypit på hennes rygg.. ganska äckligt eftersom jag bor i samma lägenhet som amanda o kackerlackan.  hoppas den inte har letat sig in i mitt rum.. jag har iaf städat undan här idag, det är ju bra. men jag ska säga er det, att det finns äckliga kackerlackor som springer runt här på gatorna..o dom är inte trevliga.. de är snabba som sjutton och stora !! panik !

jo, en rolig sak är att det har faktiskt regnat idag. asså då menar jag regnat! inte något fjuttigt göteborgsdugg utan mer ösregn i borås 24/7 :p höhö. inte för att jag vet hur det är då det regnar i borås, fastän det regnar väldigt ofta vad jag har hört. anyway, oväsentligt! det regna som sjutton här idag asså. jag tog på mig jeans, långärmad tröja, halsduk och tog min dataväska över axel o tog hissen ner med värdfamiljens enda parafalx. det öste ner. jag skojar inte. det forsade på gatorna. o när jag skulle gå över övergångstället dränktes hela min fot i "bäcken". helt sjukt. jag var iaf genomblöt, som alla andra, då jag äntligen var framme vid skolan. mina le coq höll inte. o mina jeans var totalblöta. satt o frös på de enda två lektionerna jag hade idag. sen bar det av till miramar för o köpa paraply o andra nödvändiga saker man behöver då det ska regna så här!

som sagt, sjuk var ordet. film kanske är ordet. sova kanske också är ordet. men klockan är ju bara 21.20, kan man verkligen somna då? jaja, ska försöka.

updates tomorrow. moppe på g, i hope. om min kära far skulle vilja ta sig tiden o prata med mig om det :) haha

saknar er. oj gran hermano är på tv snart. kanske ska kolla det?

Puss

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0