tillökning på donner?

satt just o prata med seb. självklart skulle samtalet brytas o sedan var han offline.. självklart fällde man en o annan tår o känner saknaden av honom så himla mkt. nu har vi bara vart ifrån varandra i 6 veckor.. o det är 3 månader kvar tills jag kommer hem o då vi ses igen.

såg på alvin o gänget idag igen o jag anser att det finns några citat som är värda att stå med på min blogg o glänsa lite extra: "Hörrni, jag tror trädet blev argt.", "De verkar ha renoverat vår skog, snajdigt", "Det är inga ananaser, det är vår familj" o "Varför utlöstes inte airbagen" - efter en åktur på leksaksbilen.

tidigt imorse då jag, amanda o hela övriga klassen som har matte b, satt o lyssnade på ronnys genomgång av linjära tal, k-värden hit o m-värden hit så förstod inte riktigt amanda. eller rättare sagt så ska jag säga att, amanda var den som vågade yttra sig om att hon inte förstod medan halva klassen satt där med uppspärrade ögon och hakan ner till bordet. ronny öppnar sina frågor numera med att ställa frågan så här; "samvetet hänger vi med nu?" så klockrent. Samvetet.

jo oscar har sökt till donner! vilken grej liksom. haha tänk om vi blir klasskamrater nästa år igen? det vore hel schysst. tänk om han o jag blir bar-kompanjoner och klasskamrater, det vore väl någonting. följ min blogg och se hur det går för oscar, kommer han in eller inte? to be continued..

hörrni, jag har inte några pengar kvar på min spanska mobil. ska tanka på den så fort pengarna kommer jag lovar. men så ja, ni som har försökt o få tag på mig via sms, nu vet ni varför. så exempelvis, andres, om du läser detta så vet du nu varför ja inte svara på ditt sorgliga sms. jag lider med dig fastän jag nog inte kan förstå hur du har det på din spanska skola. jaja, lycka till. ses på fredag!

jaha nu när man äntligen har fått tag på seb igen efter många uppringningar så måste vi lägga på.. dessutom är klockan mycket och jag har en film på datorn som jag vill se men inte borde se. haha nej det är inget barnförbjudet, jag tänkte mer på vad klockan är.. jag har inte pluggat ett dugg idag. jag har inte heller gjort något vettigt typ. matte c boken väntar på mig men endast tills imorgon. sen är det kört. jag måste visa lasse att jag kan o förstår. asså ett mvg i matte c vore ett under. haha, men sjukt jävla bra också. jaja. times up everyone.

dags för lilla linn o gå o lägga sig, kanske somna till denna braiga filmen called jiddra inte med Zohan.

natti natti på er, jag älskar dig seb.

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0