Blåvitt i mitt hjärta

Okej, för det första; FORZAAAA BLÅVITT !! förlåt, jag såg ej matchen. men jag vet att det blev 3-0 till blåvitt. halmstad suger !! haha, oj så glad jag är :D jag vet att jag inte är en av de supportrar som står i klacken varje match, tyvärr. o jag är ledsen för att jag inte gått på mer matcher i år.. dt är sant. men ni ska bara veta så gott jag sjunger om er blåvitt ! mina sånger hörs och överröstas lång väg !

åt på magdas o deras restaurang idag; tabasco heter den för er som inte redan visste det ! sjukt god mat, ät thai woken, mumma va god den var. stark o god, jag älskar stark mat. o glassen på deras restaurang var inte o leka med om man säger så ! helt otrolig. Vi tackar så extremt mycket för en mycket god middag, tack familjen ramstedt.

jo, hörrni, ni kanske kommer ihåg hur jag berättade i ett inlägg om att max hade bara skrivit till mig så där. han gjorde det häromdagen också, men då glömde jag uppdatera det i bloggen. han har nämligen skrivit en kontaktannons, så jag tänkte att det är väl lika bra o lägga ut den där folk kan se den och kanske till o med nappa på den ;P

"En tjockis på 19 år och kommer från Göteborg. Jag gillar romantiska månskenspromenader, men kan även tänka mig en eller två öl på kvällen.

Tycker även om att höra folks olika problem och kan lyssna på dom i flera timmar. Och att bara få ligga och gosa en hel kväll utan sex är helt ok för mig." - Max Andersson.
Vad sägs tjejer? sugen?
jo förresten, jag glömde säga en till sak i ett tidigare inlägg; tillbaka till det där jag skrev om fancluben Pannan som finns på facebook. Det efterlyses nu ett foto på denne man. jag vet att jag är tråkig och inte vill säga namnet men för säkerhetssjäl så avstår jag från att använda det. Men för er som vet vem pojken är, skicka bilden till mig så vidarebefodras denne vidare till herr andersson. tack på förhand

Hade min första lektion i matte c idag. haha det kändes tungt. lasse, min lärare, slängde ut frågan direkt till mig. jag svarar o svarar direkt fel. haha hur kul va de liksom. jag var den enda där som läser matte b o c samtidigt. lyckat där linn, lyckat !
anyways. jag o fredrik satt där som några fån liksom. men fan det fanns en tjej som var totalt rubbad i skallen. hon fatta ju seriöst inte ett piss. ok, låt mig förklara hur barnsligt enkelt det var. Okej, hur många tredjedelar finns det i en hel? haha hon svara fel självklart o sa att hon inte fatta. asså det höll på så ett tag o sedan fick han måla upp en tårta, dela den i tre och sedan fylla i bitarna i olika färger o sedan måla om dom och dela på dom för att hon skulle fatta att det finns Tre tredjedelar i en hel kaka ! Idioto ! i det läget kände jag mig Inte dum om man säger så. även om matte c är svårt så tror jag ändå att jag kanske kan klara det. geniet tror hon kan!

äntligen fick jag tag på min love. så jag saknat din röst. så jag saknat att inte kunna prata ordentligt. jag vet att jag är svår o få tag på så här om dagen o så. men det är så mycket nytt hela tiden, eller så är det mycket plugg. men det är mycket hela tiden. ska ringa till monicas, sons, kompis, pappa imorgon o höra med jobb o sånt.  får se om det blir något. men anyways så kommer det ta min fritid det också. vet inte hur jag ska hinna.. ska gymma också, eller spela fotboll.. men jag kommer inte hinna spela fotboll, speciellt inte tre gånger i veckan.. jaja det ordnar sig. ska bli frisk först!

HÖRRNI !!! BLÅVITT VANN IDAG !! lite jobbigt nu eller vad säger du philip, moppen och hbk, känns det jobbigt nu :D

imorgon är typ min jobbigaste dag. jag har tusen lektioner. från kl 9 till 15.20. tur att min svenska lärare är sjuk.. har dock en extra lektion imorgon bara för jag nu läser spanska 1 och 2. haha asså hur korkad får man vara?

du andres, dani är min brorsa and im his sis ! ask him !

jo, mina försök till korta inlägg på bloggen lyckads nog inte. tror jag. eller vad säger ni? är detta ett långt eller kort inlägg? jag skulle nog vilja säga att det är normallångt. och lagom intressant. jag menar när det står med stora bokstäver att blåvitt vann idag så är det klart att det är ett sjukt bra inlägg.

Borde egentligen ha pluggat nu. ska nog läsa lite nu innan jag somnar.. fast fasiken.. min bordslampa har gått sönder, okej nej jag råka välta ner den på golvet.. haha så jag har bara taklampan som man måste släcka i ett sånt dära dragsnöre så inte hela fläkten stannar :p haha jaja. kommer somna framför skärmen strax så det är lika bra att jag slutar blogga så det inte blir för långt heller. haha

kul att du tog dig igenom hela inlägget ända ner hit.

sköt om er muppar !

L


Kommentarer
Postat av: danis brorsa

haha van va knepp denna tjejen va, at det fins 3 kvarter i en del..... 4 . sorry :D

2008-09-18 @ 01:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0