sjuk, åter igen..

hej på er.. vakna imorse utan röst. skönt tänker säkert vissa medan andra har lite mer medlidande för oss som inte kan göra mer än att kommunicera genom att skriva ner allt. ifs så blir det rätt roliga konversationer på dom dära papprerna jag har i väskan. mådde ändå hyfsat bra igår ikväll, hade bara lite hosta.. men inget ont i halsen.. ska ner till pharmacian sen o köpa något smarrigt för halsen.

idag var en lång dag i skolan. dels för att man inte kunde prata på ett vettigt sätt o dels för att mina lektioner var helt not okey. jo det var dom väl. två timmar företagsekonomi mer torulf o sedan ytterligare en timma med torulf på organisation o ledarskap. mina två sista timmar var jobbiga; svenska o engelska, varmt som in i helvete, ursäkta språket. men när det inte finns ordentlig ac så blir man lite svimfärdig o tar till ganska grova ord..

kolla på moppe idag också, med thomas o philip.. det är så superduper billigt här med moppar o sånt. en begangnad moppe för under 1000 euro, lätt. måste bara kolla upp med alla sånna dära försäkringspapper o att moppekörkortet funkar här nere. sen är det bara att gasa o köra. såg en aerox idag för 750, helt ok. men vill nog ha en speed fight så jag kan känna mig lite mer som hemma. saknar faktiskt min iron-x.. lite tråkigt att min far skulle sälja den, men aja. life is life. om några månader är det dags att ta körkort.. måste verkligen börja plugga på teorin snart.. jaja moppe problemet först. som ni kanske vet så tänkte jag köpa en cykel från början. men de var totaldyra om man jämför priset med mopparna. dessutom hittade jag ingen cykel som föll mig i smaken. men den där speed fightern jag såg var en riktig läckerbit. så pappa, du kan väl höra av dig till mig så fort du kan, men helst via mejl eller sms eller så, för jag kan inte prata, tappat rösten..

pratade med obbe som hastigast igår på msn. fick höra att han hade tatuerat in göteborg, eller? schysst säger jag. men anledningen för att jag låter honom vara med i min blogg är enbart för att han fortfarande kallar mig lilla barn. så man saknar det alltså, även fast det är lite förnedrande så.. men ah, jag saknar det.. Lilla barn, liksom.
o schläggan, jag tänker på dig. du är också saknad. jag hoppas du har det bra där borta och njuter av sol o bad och att du använder ditt smeknamn flitigt ;P haha bingo-schläggan ! ta o skaffa skype nu din tönt.

jaja, det är fredag igen, vilket betyder utgång här i funkan... ska nog hålla mig från alkoholen ikv.. haha nu sitter mamma o tänker, oj vilken duktig flicka jag har o alla vänner tänker, är hon dum i huvudet, hon är iprincip på semester och det är fredag o hon tänker hålla sig nykter. men ja, säg ni att jag är dum i huvudet o skippar ölen för ikväll. men jag kan seriöst inte prata, vilket är sjuuuuukt jobbigt. så. no alkohol för mig ikväll. jag var nykter förra fredagen också, det är inga problem. haha det är nästan roligare o hålla sig sober, då får man se alla andra fulla idioter springa omkring o göra bort sig ! jag ser fram emot kvällens härligheter !! haha

gotta go !!

skriver säkert ikväll då jag kommer hem. saknar er. älskar er. sköt om er.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0