massa trubbel o en lång väntan utan för polishuset

gooday my friends and family ! sjuklingen själv bloggar nu igen. snuvan har kommit nu, det börjar luta åt en riktig förkylning. ska sova snart så jag vaknar imorgon när jag ska till skolan o ha 2 timmars matte och 1 timmar företagsekonomi. jaja, som sagt. har blivit lite sjukare än vad jag var igår o i förr går. det går utför för mig. men nu vet jag nog varför jag blev lite sjuker idag. igår spenderade vi några timmar utanför polishuset i funkan. o nej, jag var inte inblandad så. tyvärr blev en kompis lite arg och kastade ett glas på en polisbil o detta glaset då, det åkte rätt igenom rutan o satte en polis i huvudet.. riktigt illa. iaf så kom en polis o tog fast honom. två sekunder senare kom det en till polis springande med batongen i högsta hugg och slog till vår vän 2 gånger. polisjävel. sedan, förde de honom till polisbilen men då slog vår kära vän till den ena polisen och sprang fort som bara tusan.. ah, osv liksom.. "gänget" -vi alltså, vi blev oroliga o fattade inte riktigt vad som hände. förutom att jag, natalie o andres stod två meter ifrån o såg hela förloppet. men chock-tillståndet hade redan slått till. o när "folk" började springa, det vill säga typ svennarna, vännerna, så började det klarna i huvudet att, något illa var på gång alltså. så vi ökade takten för o se vad som verkigen var på gång.
anyways så var det trubbel. en random spanjor visade polisen var han hade sett vår vän senast o ledde polisen till honom. riktigt dum jävel. iaf. vi satt där o funderade på vad vi kunde göra. men självklart så kan man inget göra då man helst av allt vill.
men idag är allt ganska ok. korrupta poliser. domstolen nästa vecka. illa. haha så konstig morsa han hade, det måste ni hålla med om. hon var ju lite rolig så där. o fredrik var mycket desperat.. desperat efter cigg. o jag kunde knappt prata. haha allt var helt galet. nepp, nog om det.

sammanfattning av helgen ; SJUK. o inte bara bokstavligt talat att jag har varit sjuk hela helgen, utan för att den har varit helt sjuk. helt galen. jag menar alla jävla "seriösa snack" hit o dit o alla intriger o shit. alla fulla idioter :D haha äsch den har verkligen varit sjuk. jag menar om man sover i en park; hrm, amanda o fredrik, utan för polishuset i funkan så är det sjukt. o hörrni, det var Första gången jag fryser i spanien. alltså utomhus. så sjukt kallt det var. haha där var det sjukt igen. haha. undra hur många gånger jag använt det ordet ?! :D

o just det, jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang att jag skriver så långt på min blogg. men det senaste jag hörde var att jag hade en "köttig blogg", haha schysst där oskar ! måste ta o läsa denniz blogg också så snälla länka den för jag måååste så läsa den !

kära moster ringde igår också, mycket trevligt samtal, haha. jag berättade att jag var sjuk o att jag knappt kunde prata men då sa hon att jag iprincip var tvungen o gå ut o festa. det var ju trotts allt lördag. hon berätta att festerna i spanien håller på till tidigt på morgonen, hon hade varit med förut ;P accordning to her. mamma jag lovar, det var inte gunnel som fick mig o komma hem halv 8 igår. det gjorde jag faktiskt frivilligt. men jag lovar, om inte hon hade ringt kanske jag hade valt en hemmakväll o snörvlat framför tvn. haha skämt o sido.

jaja, time to sign out. hoppas det inte blev för långt för er o läsa. tiden bara rinner iväg. skola imorgon. schysst. jag måste boka min usa resa, så pappa snälla. kan du fixa det. o du fixa det dära med jobbet också så ska jag kolla upp med försäkringar imorgon. sen blir det moppe igen. call me dad.

lots of love

L


Kommentarer
Postat av: Andres

den här dagen kommer man aldrig glömma..

2008-09-15 @ 04:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0