drinkmaster

gårdagen var ännu mer galen än fredagshändelserna.. vad ska jag börja liksom? okej, it all started with förkrök på hippo.. as usual. men oscar kände att hippo började bli lite för lamt för att efter tredje helgen i rad sitta o föra där så han drog med mig till en bar där det fanns jellyshots. jellyshots, tänkte jag och hängde på. okej, baren var tom, lokalen var cozy o bartendern såg ut som en typisk rockbandsmusiker. vad gjorde jag här egentligen? jag vill ha party?? anyways, jellyshots it was! Sandro, som han kallades, by us, lät oss gå bakom bardisken och göra egna drinkar. FLIO, Freja, Linn, Isabelle o Oscar. damn im good! till mig gjorde jag en alldeles egen captain sandro. och i mitt tillstånd igår så vet jag vad jag blandade men tyvärr inte namnen på de olika. vet bara att de heter olika efter våra namn! Freja got some Jack Daniels, Isabelle fick någon sötsliskig jordgubb och Oscar fick en latino ! haha.
efter ett tag av att ha prövat på bartender stilen var det dags att övertala sandro att öppna tre till barer, malmö, göteborg  sthlm. då sa sandro "if im gonna open up a bar in gbg, then you're working".
så himla schysst eftersom att jag tidigare under kvällen hade försökt o fixa jobb på en annan bar där mor hade lite kontakter på långt avstånd. men där gick ngt snett och inget jobb där. antingen skojade han bara med mig eller så var det faktiskt fel person. märkligt. alla signalement stämde in på honom? mom, fix this !

back till hippo o ragga folk, men nepp, folk verkade inte så på att jag skulle stå o blanda drinkar så vi satte oss där och tog varsin drink. keep it comin, keep it comin! jag tror inte hippo någonsin varit så rolig som de va igår efter mina drinkar! hahah
later, alla hade dragit in till stan, vi tog vägen förbi, vår bar. got some free shots by linn, o lite drinks sen när vi väl hade försökt få med oss alla in till stan så tappade vi några, självklart! men istället hittade vi några spanjorer, lite olika randoms one of em; rafarafa, helskön typ, lite för mkt smink och inte riktigt i min smak. men ah, han var stolt och gay. asså så schysst ! haha han var nog den klockrenaste människan jag träffat, så himla kul, jag fatta mer spanska igår än vad jag någonsin gjort! anyways vidare, vi var påväg mot stan, återigen ett stopp på vägen. Old town. haha försökte pruta ner två ice till 4 e, men det gick inte. han var så nära på o gå med på det men, nepp. jag misslyckades. iaf, vi satt där ett tag sen fortsatte vi. fast i kom inte längre än till trottoaren mittemot foreplay. tyvärr. där ville folk att jag skulle sätta mig ner. helt idiotiskt.. ingen bra idé med andra ord. jaja. kvällen slutade i att andres amanda o jag tog en taxi. eller rättare sagt så tog andres en taxi med oss. eftersom (vad jag har fått höra) varken jag eller amanda ville åka taxi, amanda ville ju inte ens åka hem. vi kom hem iaf. efter en helkonstig kväll. tack andres o alla ni andra. . men jag lovar jag mår hyffsat bra nu. ska försöka sätta mig o plugga snart. ska bara gå till charo o laura o säga hej o käka lite skogaholms grova. kanske ska nanna kudden lite så den inte känner sig allt för ensam. den hade tydligen tillbringat hela natten på golvet?

på fredag är det linn som blandar drinkar på magma; Be there !

tack hörrni. i love u guys.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0