tarifa inställt, linn goes party

ehm, jahapp. gårdagen. gårdagens inlägg? jaja. en sen kväll helt enkelt. o för lite sömn i natt? fick iaf pratat med min älskling ett tag igår. saknar honom så.

tja jag kanske ska prata om vad som hände igår förutom att det var en utekväll i funkan. igår  hade jag, som varje annan fredag, , två timmar fek och en timma o&l haha. sjukt jobbiga timmar, fast torulf gör dom lite roligare, jag menar han är ju trotts allt från göteborg o ett troget blåvitt fan !
iaf så mådde jag inte så bra efter lunchen.. lite tråkigt. men jag gick hem.. tog en sväng förbi den svenska affären tre kronor o köpte en marabou schweizernöt, svenskt lösgodis och en skogaholmslimpa; grovt bröd. snacka om att jag var lycklig då ! kilade sedan hem o värmde en kopp te o somna framför tvn med massa gott gott runt omkring mig. efter fyra timmars sömn så var jag fortfarande ensam i lägenheten, ingen charo, ingen liten kanelbulle som sprang omkring hemma o tiggde godis o ingen amanda? va fan va dom liksom? haha totaly gone!

jaja, senare iaf time for some dinner and friends, haha. fredrik el fredrico kom över till oss o var här typ i ett bra tag. käkade super god mat igår, ifs så var den lite smaklös, men god !

igår så bestämde ja mig ganska sent att jag skulle följa med ut på kvällen, jag hade ju trotts allt gått hem lite tidigare från skolan för jag hade huvudvärk o så. men de sov jag bort så det kändes nästan som att vakna upp en ny dag o vara helt frisk o kry ! time for som action ! in i duschen o ut o röja funkan ! asså.. tja vad ska jag säga. efter en del klädesombyten och en trött amanda och en uttråkad fredrik så var jag faktiskt klar så där runt tio halv elva. tråkigt nog så trivdes jag inte i det ja hade på mig igår ändå.. fastän jag bytte om ett antal gånger.. lite tråkigt. jag måste verkligen ha mer skor NU!! asså jag kommer inte klara det här om jag inte kan få ner minst tio par till, snälla mamma o pappa, kan ni inte skicka ner resten av mina skor o kläder !! i really need it ! please.
haha, pratade med johan o persson idag, jag tycker verkligen synd omer er där hemma i sverige som måste börja förkröka redan vi 18 tiden.. det måste kännas tungt. vid 18 har vi knappt gått upp från siestan hörrni ! hoho. nä, men seriöst. allting blir verkligen mkt senare här nere. vet inte om det är gött eller inte? jag menar att komma hem så sent feels like shit när du vaknar bajs tidigt. äsch ! rock on säger jag, kvällen är ung, eller hur? :D o johan, checka lägenheten då, jag tror det kan bli sjuukt najs om ni kommer ner hit i oktober ! boka flyget och dra med dig de andra knegarna så kör vi !

jahapp, det var den utekvällen, eller ah. idag skulle vi egentligen ha åkt till tarifa, men nepp. de skulle tydligen bli dåligt väder.. så det ställdes in. har nerdragna persienner så jag kan inte se ut. ska kolla snart om metereologerna har rätt idag. frågan är vad man ska hitta på om det börjar ösa? filmkväll? njae, bio kanske? someone who wants to join? eller så kanske man bara ska stanna hemma ikväll o kurera sig efter gårdagens trevliga händelser?

nä det kanske är dags o gå ut o visa sitt hemska ansikte nu så här dagen efter... vet inte ens om jag fick bort mitt smink ordentligt igår.. ska bli spännande o se hur jag ser ut :D haha det är nackdelen med att inte ha en spegel på rummet!

hey you guys, keep updated för jag kanske kommer på något mer under dagen. jag menar, gårdagen var ju inte lugn. o detta inlägget var på tok för lugnt för o förklara! höhö

sköt om er, för det ska jag göra!!

Puss,

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0