kvällen är ung

okej vi börjar så här; KVÄLLEN ÄR UUUUNG !! nästan lite för ung. okej, time to stay sober. this is gonna take a while.  haha nej skojar med er så kalrt ! tg taxi hem, muy bien. jagkom inte hem för sent mammsen ! im at home. oj va mycket engelska det blev.!  jaja, emelie; jag saknar min häftapparat o massa av mina kläder. du skulle aldrig sorterat bort allt det dära ! jag behöver deeeeet !!

en grej jag har tänkte på ikväll då man har sett alla onyktra typer är; va fan dricker dom för? o va fan ska dom vara så jäävla jobbiga för? asså så sjukt dumt. visst man får free shots här nere om man har boobs, men jag menar vissa människor blir bara för mycket oavsett om dom har tuttar eller inte! det finns folk som klänger, pratar och skriker ALLDELES för högt då de är på pikalurven som sofia skulle ha sagt. jag orkar inte med människor som ska vara jobbiga på fyllan, det var därför jag drog hem tidigt. vilket säkert bara resulterar i något gott.

haha sitter här o kommer inte på vad jag ska fortsätta skriva, så jag får väl erkänna att boken; Snabba cash, som ligger på mitt nattduksbord och har gjort enda sedan jag kom till spanien, ligger fortfarande kvar och är oläst. okej jag ska börja på första kaptilet, har läst prologen. kommer knappt ihåg den. är snabba cash bra? är den värd o börja läsa på stranden imorgon? haha eller ska man chilla på degen och gå på marknaden imorgon? haha nooooowaY ! jag var där förra helgen, gick upp halv 8 för o komma till den jävla bajs marknaden, de hade inte ens en vettig cykel till mig. helt dåligt. har däremot kollat moppar idag. vilket verkar bra. som jag skrev i förra inlägget så såg jag en helt ok aerox för 750 euro. men kanske blir det en jog? thomas sa något om att jag kommer lära mig att tycka om en jog. men jag vet inte. jag är lite inne på min speed fighter.. i like 'em. jaja vi får se va det blir för någon... förhoppningsvis har jag fått tillbaka rösten imorgon och då kan vi ringas pappa !!  jag hör av mig imorgon oavsett.

jaja, köpte några schyssta tabletter för halsen idag också. de va faktiskt bra. tror dock att jag åt lite för många där ett tag. det började typ "domna" bort på tungan :/ vilket jag antar inte är det bästa. så nu har jag inte ätit några såna på ett tag, eller någon timma iaf. men ska sova nu typ o sen så tar jag en nuevo imorgon då jag vaknar. hoppas inte amanda kommer o väcker mig imon då hon ska till marknaden. funderar på o låsa dörren o vakna då jag bäst känner för det.. typ halv 10-10 eller nått sånt. måste ifs typ plugga imon :/ ganska illa. jaja.

nanna sött på er o ta hand om er.

L

ps. jag har varit nykter ikväll - jag är iprincip sjuk. ds.

Kommentarer
Postat av: emsi dem bäste

jag ska med läsa snabba cash, den ligger på min säng , ORk, alla säger att den skall vara bra men jag får se om jag orkar börja läsa. jag borde verkligen det. RING sedan eller MSNAAAA. saknar dig vännen. Ska ta en sup för dig här hemma i sverige ikväll, så får du göra detsamma i spanien för mig! :) tihi skämt och siido . <33

2008-09-13 @ 15:46:25
Postat av: Philip

haha, jag tror du kommer tycka om en jog bättre än en speed fajt.

2008-09-13 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0