funkan

godkväll mina damer o herrar, spanjorer o svennar !
klockan är nu 06:35 o jag o amanda kom nyss hem från en lång rundvandring bland funkans uteställen. egentligen ska man som gäststudent vara hemma kl 2 eller kl 4 men ah, vi drog över lite på tiden. bortförklaringen som vi kom på nu på vägen var att vi hade hjälpt en jättefull kompis som inte kunde komma hem och att vi hade följt henne hem o sen gått hem men gått fel o sedan träffat en kompis som vi fick låna pengsar av till en taxi. jag kan säga att lite av det räa sant, alltså att vi fick låna pengar av en kompis.
anyways så har jag haft väldigt trevligt idag med svenne-gänget. blev nog lite rund om partyfötterna där va, men som sagt, kvällen är ung, time to rock on !
gick i högklackat hela kvällen, känner nu när jag tagit av mig dom att fötterna kommer vara ömma som fan när jag går upp imorgon, haha jag har dock inga skavsåt vilket är mycket bra av mig efter dans på baren och runt alla strippstångar över allt. just det vi var en sväng ner på strande n dessutom o träffa brorsans kompis haha, där käka jag upp typ de 4 sista tuggorna på calle's kebab, alltså gustavs kebab för er som inte vet vem calle är.
fick en ros av anton, eller okej, jag tog den iprincip, mycket fin, den förgyllde min party-feeling! Dessutom tappade jag 5 e vilket inte är så jättebra. o nu känern jag mig ectremt hungrig o trött som fan, sängen lockar ska jag säga! o just det, för er som har förstökt o få tag på mig ikväll har inte kommit fram för min mobil dog. o så tog ja ur simkortet o la det i min bh för att jag inte skulle tappa bort det, mobilen har inte så stort värde. men mitt nyinköpta simkort från yoigo, som var enormt svårt o få tag på, har mycket större värde än fula nokian utan färgskärm.
är ganska hes nu, satt o sjöng för blåvitt med oscar på heaven eller va de hette, då sa alla att alla heter glenn i göteborg, vilket alla inte gör. Stockholmare o sånt kan inte komma med ngt bättre än så, de är körda i hela huvudet :)
vet ni vad, jag ska gå o lägga mig nu, klockan är kvart i 7 ska till playan imorgon o träffa folket o bättra på min bränna lite. Snart är det dags för; med solen i ryggen o vinden i mitt hår, för mina steg mig ner till stranden o för en stund blir jag jävligt lycklig.
förlåt jag ändrade texten, men jag tycker om er ändå o jag vet att ni avundas mig :D
saknar er; mamma, pappa, emelie, sofia, sebastian, o alla ni andra som ni vet vilka ni är, skulle jag skriva alla hade jag fått göra ett helt nytt inlägg. orkar ej göra det nu, sry !
JAG ÄLSKAR ER I MASSOR
PUSS PÅ ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0