finally fotboll !

Hej alla glada människor. sitter nu här framför dataskärmen, nyduschad och färdig tränad. redo att börja plugga företagsekonomi och matte c, jippie !! så sjukt tråkigt att träningen ligger så sent o att vi måste ta tåget som tar typ 20 min eller ngt. jaja, vill man spela fotboll så vill man!

som sagt så har jag idag tränat med fotbollslaget i benalmádena som ligger en bit härifrån.. allt gick bra, kände dock en liten känning i baksida lår i slutet av träningen då vi mestadels stog still men i mellanåt var det ruscher.. jaja, hade kul iaf, saknar fotbollen så mycket. ångrar att jag inte började från början.. sikket skönt mål jag fick till där i början av träningen, fotbollsrugby med nick i mål, vem la mål först? ha? :P förstod ifs typ inget av vad tränarna sa, förstod lite av vad spanjorskorna sa.. men fasen, det var inte lätt ska jag säga er. här har ni en som just nu läser steg 1 o steg 2 i spanska. nybörjare så det bara skriker om det. Haha prov på måndag i spanska 1, jihooo !

sitter o stirrar på den lila godispåsen som påminner så mycket om sveriges affärer. Har bara sex godisar kvar som består av en röd o en grön malaco fisk, en skolkrita, en persika, en soda pop flaska, en lakrisnapp och en rollo. Mumma säger jag bara, mumma. Den svenska affären i funkan är toppen, förutom dess öppetider vilket är typ till kl 15 varje dag.. tyvärr går vi oftast i skolan till över 15.. lite tråkigt. men idag hade jag tid att svänga förbi o köpa lite onyttigt innan träning så där. Påtal om onyttigt så käka vi dessutom på donken idag innan träningen, slog oss ner för lite glass o mat innan vi skulle gå till tåget.. tjockisar !

det är fan sanslöst, klockan är snart halv ett och jag är liksom inte klar att gå o lägga mig ännu.. jag måste plugga massa.. me not like . sitter här istället o skriver på min blogg o samtidigt skriver ett mejl till seb. saknaden är enorm. "du ska veta att jag saknar dig, det finns känslor som aldrig tar slut. du ska veta att jag inte glömmer, det finns bilder som aldrig suddas ut. jag har vaknat mitt i natten av tystnaden, o önskat att du sov här bredvid mig igen. en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig." Jag älskar dig.


jag borde verkligen göra något mer vettigt än o sitta framför datorn.  Haha. jag är så värdelös ibland. har så extremt mycket plugg i matte tills imorgon. men fasen, jag kan inget annat säga än att jag inte har hunnit.. fan va dålig jag är. Målen är stora, kraven är höga. nästan på tok för mkt.


idag har de flesta gäststudenterna varit i funkan i en månad, wow, coolt där! Haha, ne inte speciellt.. det känns fortfarande som om det är charterresa som gäller.. fast man går i skolan at the same time.. o nu kommer proven också plus att det snart är feria. är lediga nästa vecka, tokbra, tokskönt!


skit också, munnen vattnas och ögonen läskas av det svenska godiset precis intill datorn. Observera, det svenska godiset. Haha. ojoj vad jag saknat detta.. haha sjutton också. Internet krånglar, igen!! Väldigt illa.. jag kanske inte ens kan logga in o uppdatera detta inlägg? Who knows? just du kanske sitter där framför datorskärmen o läser detta inlägg som handlar om tisdagen på torsdag eller vem vet, nästa vecka kanske? Äsch nu får jag fan lägga av. Jag måste plugga?!?! Jaja, hörrni, thanks for reading. Ska försöka uppdatera lite mer o lite roligare saker kanske? påvägen hem från fotbollen så hade jag jättemånga tankar som snurra runt i huvudet.. kommer dock inte ihåg det nu.. jag borde skriva ner va? Skriva ner så fort jag har något på tungan..


anyways, nästa träning blir på torsdag eller fredag. eller kanske både och? får se hur mkt jag har o plugga på tills provet i företagsekonomi på fredagmorgon.. fem kapitel om massa knasigt som affärsidén, utbetalningar kostnader, leverantörer osv. haha jaja. good luck to myself !


o god natt på er andra där ute i den stora vida världen.


PUSS s <3


L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0