ett meningslöst inlägg...

som alla läser ändå...
nu kommer det inlägg som man skriver då man är som mest uttråkad och inte har någon lust o gå o lägga sig. ett sånt inlägg som inte har någon betydelse alls. fast i detta inlägg vill jag faktiskt lyfta fram några personer som jag nu, när jag suttit inne på facebook o snurrat lite, har insett att jag saknar och tycker borde ha en lite större rubrik än bara en deal på facebook.
jag vill säga grattis till david min idrottslärare i grundskolan som har fått en liten dotter. o clara en av mina favoriter har färgat håret, jag kunde inte ritkigt avgöra om det var åt det röda hållet eller bruna hållet eftersom det fanns två olika bilder.. så snälla clara om du läser detta kan du väl bara ge en lite kommentar o berätta för mig vilken färg det har :) Sen vill jag säga hej hej till Linnea som sitter i staterna o dreglar efter en snygg amerikan som hon hittat på skolan som dessutom jobbar i hennes favoritbutik. hoho. Schläggan, bingoschläggan lever. han bor i sliema på malta o jobbar för fullt. jag satt också o kolla på era bilder från sthlm, donnermänniskor + en kitas. haha, som jag saknar er, muppar. jag antar att stevie wonder inte va annat än suverän? men hörrni då ska jag säga er att livet här nere i funkan är greatness som miks skulle sagt. miks, i miss u so much hun. snälla skriv till mig så jag vet att du lever. Det finns så många fler jag vill säga hejhej till och bara krama om o ta med hit.. grejen är bara den att jag är sjukt trött nu. borde verkligen gå o lägga mig. har en lång dag framför mig. ska göra ett skolarbete imorgon eftermiddag plus kolla moppe imorgon. o imon är det seriösa grejer! inget jiddrande här inte.

har faktiskt inte pluggat idag, dont get mad at me mom and dad. jag ska plugga imon. jag lovar. jag vet vilka betyg jag vill ha o jag vet att det krävs plugg.. jag fixar det ska ni se ! men asså ni svarar aldrig på min fråga om ni kan skicka ner grejer till mig? jag behöver massa saker, som kläder och skor. annars får ni skicka ner mer pengar så jag kan gå o shoppa loss lite. min garderob är använd, totally !

o just det, jag får ju bara inte glömma o lyfta fram IFK Göteborg. blåvitt våra änglar har vunnit svenska cupen. congratulations and celebrations ! haha jadu, sometimes life is to good to be true.

godnatt på er ,

L

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Nu känner jag mig meningslös ;)



/ En tjej i storstan

2008-09-22 @ 01:07:03
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0