ett försök till ett kort inlägg

idioten drar på sig mer lektioner igen.. spanska steg 2 parallellt med steg 1. äsch det klarar vi.. räknade ut idag att jag läser 900 poäng i årskurs 2 istället för 700 som man vanligtvis gör. Nörd. haha

är still sick. vilket är väldigt tråkigt när man sitter kvar i skolan o pluggar o alla andra går ner till stranden o har det gött. ifs så kan jag glädja mig åt att det var Jag som fick igång moppen igår o inte philip ! haha ojojoj va jag mår bra för det.  det måste kännas tungt philip o inte klara o kicka igång sin moppe !

haha, jag tog tiden då jag gick hem idag. det tog iprincip 30-35 minuter. asså okej mitt tidtagar ur visade exakt 40 minuter, även fast jag gick i helt ok takt. det är verkligen dags o köpa moppe. cyklarna kan fara åt skogen. jag ska bli en lat spanjor som kör som en galning, schysst mål va? måste bara hitta en moppe som faller mig i smaken och en försäkring som inte tar alla pappas pengar, höhöh, skämt o sido som emelie skulle sagt. åå, vad jag saknar dig din makarill !

jo, jag kan inte känna smaken på maten längre :( Laura kom o fråga mig om jag ville smaka på något som såg ut som en skink bit. hon frågade sedan om den var god. jag nickade bara o låtsades att det var asgott, precis som man gör när man inte tycker om något, men i mitt fall - no taste. haha så sjukt tråkigt. o middan var ju helt wierd. det var typ potatis o massa grönsaker vilket inkluderade paprika, som jag absolut inte gillar i vanliga fall. haha tur jag inte kände smak vi det tillfället iaf... 

varje dag får jag höra något i stil med att min blogg är som en låång bok. trotts det tror jag att jag hört att den varit rolig och intressant. men tja, denna gången får den bli kort och tråkig istället..

så godnatt på er era filurer ! sov gott, för det ska jag göra :)

saknar dig seb.

L

Kommentarer
Postat av: Philip

Tjenixen, aaah. jag kommer nog aldrig glömma det med moppen, vafan. "nybörjartur"(A)?

Spansk mat e kass, koolla bara hur den är i skolan och så.

ooj glömde, kanske ska ta och fråga min bror och mina föräldrar snart om aerox'en. kanske kan vara smart. ska ta mig en macka tror jag. haj hopp, (skriv längre)

2008-09-17 @ 18:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0