dagen efter

okej, måste först o främst be om ursäkt till mina kära föräldrar som sitter hemma i sverige och skäms oerhört mycket för mina äventyr igår. förlåt.
så, done !
iaf hade jag jäävligt kul igår och jag hade nog ännu roligare då jag skrev inlägget runt halv 7 på morgonen.. grymt av mig att hålla isär tangenterna igår, jag trodde det skulle vara roligare o läsa inlägget idag.. men jag möttes av en ren besvikelse, jag hade typ inget felstavat, eller jo, några men inte mycket om man ser hur långt jag skrev för att inte vara helt nykter :D

sitter här o väntar på mat nu, anna kom hit nu också. det är ölfestival ikväll i castilliot, ska man gå dit eller ska man bara gå ner till butiken o köpa godis o chilla? det är ju trotts allt en bakis dag, eller?

solen stekte idag föresten, dessutom glassade vi till oss på donken med allt möjligt, sallader, hamburgare o mcflurrys, totalt gott en dag som denna. Update; havet är kallt här ska jag säga. jag doppade mig en gång idag :)

imorgon är det skola och lite diciplin, det ska bli... annorlunda. Haha, nej det kommer bli bra, oroa er inte mor o far, allt är toppen. ska inte ut ikväll verkar det som. jag är trött som en gris och orkar knappt ta mig till köket för o äta middag.. fast lite konstigt är det ändå. vår värdmamma, som vi tror är lite bakis och väldigt trött, har inte ens börjat med maten och klockan är just nu 19.53, hon sa att vi skulle äta kl 20.00 :P haha jaja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

hörrni, jag har inte fått ett enda samtal från er svennar hemma i regn-sverige? vad är det här, var jag så otydlig med mitt nummer? för jag gav väl inte fel? eller :D 622447377 ring då ! :d JAG SAKNAR ER DÄR HEMMA !!

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0