woken o en spåradkväll

Ojojojoj, har linn ätit på woken eller har hon ätit på woken? haha o fått tre stycken rabattkort på woken, 9 e sammanlagt!


Oj vad jag älskar att mina föräldrar är här. Har saknat dom så himla mycket. vill umgås mer med dom, jag vill inte gå i skolan nu jag vill bara spendera tid med familjen. Som idag. en mycket skön söndag, lunch vid stranden, glass på baskin o sen hem o sova hos dom i calahonda i en mjuk säng o sen woken, mumma på den alltså !


Gårdagen var totalt flippad. vad hände liksom? okej, för o göra en story kort så åkte vi på efterfest på något ställe called golf någonting? sen blev vi utslängda tack vare vår smarta amanda, sorry. men det var faktiskt pga av dig vi blev utslängda, and i hope you know that o att vi inte är sura på dig anymore. Sedan när vi skulle ta taxi därifrån så var det kaos. Haha. nicole "bröt" armen, alex fatta ingen svenska, amanda storböla, ingen taxi ville ta sex personer, ingen hade pengar varken i plånboken eller på mobilen o vi visste inte var vi var, vi visste inte ens var funkan låg? vi var så körda!
som tur va så hade jag ju bytt nummer med en där på efterfesten som ringde efter några timmar o fråga var jag var o berätta att taxin var där men inte vi o blablabla, iaf så sa han att han skulle sätta sig i bilen o köra hem oss till funkan. Så han åkte ut o leta efter oss där i mörkret, bland åkrar o inga gatulampor. Tillslut ser vi två bila komma åkandes på vägen o vid den tiden så var alla extremt desperata efter skjuts så det blev tummen upp för lift. Självklart saktar båda bilarna in o asså sån sjuk tur vi hade, det var han den killen, han körde hem oss alla till funkan. Vilken jävla tur säger jag bara.
fem svenskar o en spanjor o en mörk engelsman i en lite ful bil med högsta volym med-sån-musik-man-inte-orkar-höra-på-ibland-då-man-mår-dåligt..


vaknar upp idag o känner mig sämre än någonsin o flyger nästan upp o undrar varför fan amanda sover i mitt rum?! Sen började de klarna att ja just det, amanda lovade ju alex att han skulle få sova hos oss för han inte hade några pengar eller någonting o kunde inte ta sig till malaga.. haha amanda ibland ska du nog inte få ha någon talan i vissa avseenden med tanke på att du senast fick dig en "utskällning" av vår kära värdmamma angående om att ha killar på rummet. Höhö.
jag går in o skriker alex??? o kollar upp mot sänge, ingen där?! då sitter han på stolen o lyssnar på amandas ipod o har inte sovit ett piss under natten ! haha, vi hade bett honom att inte gå ut eller ngt, inte ens gå på toa eftersom vi inte hade pratat med charo om att det just nu låg en spanjor i amandas säng.. haha så det första han frågar är; "can i go to the bathroom?" haha no money at all, så han följde med mig o min familj o käka o sen träffa vi andres, fredrik, thomas o isabelle. sedan var det baskin som gällde. hoho, mummsigt värre. o där träffa vi ännu mer folk, självklart.

amandas paranteser kom ju hit idag också, ganska najs. har dock inte hunnit träffa dom ännu, har varit med mina päron hela dagen o knappt varit hemma..

jag orkar inte skriva mer o jag antar att ni inte orkar läsa mer.. så till sist vill jag bara säga att. seb. jag älskar dig. o mamma o pappa jag är superglad över att ni är här så nära mig. o emelie, sofia, nicco, clara, agnes, molly, pauline o alla andra, jag tänker på er o jag älskar er o saknar er något enormt. JAG ÄLSKAR ER <3


Kommentarer
Postat av: Andres

haha den här va rolig :p :D

2008-11-09 @ 19:40:50
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin kväll! :)

2008-11-09 @ 19:45:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0