jaa, internet !

nu är internet igång igen o självklart är jag överlycklig o känner att ett inlägg till är ju inte fel !

som sagt, internet är igång o jag har inte gjort något annat än att sitta klistrad framför dataskärmen i hopp om att skärmen ska utstråla lite UV-strålar eftersom solen inte ville visa sig för mitt nylle idag. molnen tog över totalt.. skit väder.. det har börjat bli kyligt här också, vilket betyder ungefär 20 grader på kvällen då det handlar om utgång o alla svenskar måste ha på sig jackor som är sånna himla jobbiga accessoarer att gå o bära på hela kvällen då man väl har fått i sig tillräckligt med alkohol o inte vet varken ut eller in.

pratade nyss med min kära klasskamrat hemma i sverige via skype. vilken himlans bra moj, skype liksom. sverige till spanien, hej hej ! sicken grej va !! fick iaf lite fakta om att det var ungefär 8 grader kallt och pissväder.. mohaha. livet är allt bra tufft ibland! dessutom diskuterade vi lite om den mycket omtalade och lästa bloggen listettan som faktiskt är list-ettan av alla bloggar. det kommer aldrig någonsin finnas en blogg som roar en mer. dvs. donnernytt, släng er i väggen. om det nu skulle vara så att det är samma personer som har bloggen så vill jag bara säga att ni tappat glöden. donnernytt är inget jämfört med listettan. good luck you guys !

men visst, självklart har jag fått mig ett litet skratt till donnernytts updates, haha, så sent som idag. nu ska vi inte vara sånna. klart donnernytt är bra, men give everyone more updates ! saknar donner. sitter o lyssnar på fibes oh fibes o läser bloggar om donner, så tokigt gott livet kan vara ibland. internet är en fullkomligt otrolig mojj egentligen...

kära far fick sin chans att se om hans webcamera fungerade idag och det gjorde den, jippii !! han hade dessutom klippt sig kort. (haha vilket jocke också hade gjort fast väldigt mycket kortare bra där jocke) idag är det bara 18 dagar kvar tills mor o far intar spanien med storm. saknar dom faktiskt. känns gott att de ska komma ner nu efter två månader, eller va de nu är.. jag har inte börjat kolla i matteboken idag om jag ska vara ärlig. jag borde plugga, men internet gör mig mindre motiverad till att plugga just nu. dock vet jag att jag borde plugga eftersom det snart är dags att röra på sig för att springa bort de fula kalorierna som man frivilligt stoppa i sig bara för man var ledig från skolan idag. för er som inte hänger med i svängarna så är det fotbollsträning ikväll som gäller. bara jag o tonta som ska träna, två idioter som inte kan spanska ska försöka kommunicera med ett helt fotbollslag ikväll ! buena suerte...

nae, nu är det dags att öppna matte boken och som vanligt lyssna på musik under spellistan "sova" o precis som rubriken säger, somna! haha siestan är inte tagen ännu, internet har tagit upp all min tid. skit internet ! haha jaja surething, plugg, träna, sova.

så jag säger godnatt här till er fastän klockan inte ens är 18, natti

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0