tv, dagens tragedi

hej på er,
ville bara skriva ett inlägg till tack vare spansk-tv som jag just nu sitter o kollar på. alla vet ju att på kanal tre hemma i sverige så visas det ett program från usa som heter extreme homemakeover o hur sorgligt o hemskt folk bor o hur ett designerteam kommer dit o gör allt gratis till dom hur fint som helst. till o med extremt fint.. exakt, observera ordet exakt ett sådant program finns här i españa! "move that bus" har de tagit o säger det på spanska, programledaren i det spanska programmet ser ut som en spansk variant av killen i ehm, lika muskulös, lika galen o skriver lika mycket. alla andra designers är liksom dom också kopierade in i spansk tv. det är sjukt, en blond kvinna, o en mörkhårig kvinna och en man som är mer åt bög-hållet o alla tre gråter i kapp då de får se videon som familjen skickat då de ansökt om hjälp från just detta hus-team. asså, det är ju nästan tragiskt det här med tv program, gran hermano finns här också, big brother som det heter på engelska, visades även i sverige. de har väl lagt ner det nu för gott i believe. men asså spanska bb är ju sorgligare än någonsin, de har slängt in lite folk på måfå, inte så där, blonda bimbos med stora tuttar och muskelknuttar som tränar 24/7 o är fåfänga som aldrig någonsin. utan här på gh är det en gammal kärring (ursäkta ordvalet), en dvärg, en, typ, kostym-kille, muskelknutte, nörd, en tokig kvinna som aldrig kan hålla käft, en bög, en studerande, en rockare eller liknande o typ en modell eller något. sen är det några till som inte utmärkte sig så himla mycket under det första och sista programmet jag såg o kommer att se. min värdfamilj sitter o kollar på det seriöst, haha det är sjukt. fast det är ändå sjukt, o till o med tragiskt att jag, har koll på detta, det är nästan pinsamt. måste sluta se på tv, iaf  på sånna här skit saker?!


det är lika bra o hålla sig till family guy avsnitten, de är underhållande och givande, höhö.. jaha, nu dog internet också, så nu skriver jag i ett word-dokument så får jag väl klippa in det. asså detta är ju värdelöst!

har ätit massa gifflar o bilar nu, känner mig lika rund o god som en köttbulle, mumma. Ska dock sova nu för klockan är mkt. Dessutom vill jag bara påpeka att ni ska läsa donnernytt.blogg.se den kanske är lite underhållande (eller väldigt omtalade) för er donner-människor där hemma i det kalla.. ge mig mer updates hemifrån, me likey!


God natt på er folket,


L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0