tu y yo

goddagens.. egentligen sitter jag o pluggar stenhårt inför spanskan imorgon och företagsekonomin på fredag. första provet på fredag.. som sagt så borde jag egentligen plugga vidare på det jag håller på med men jag tyckte att jag förtjänade en paus. har faktiskt suttit o pluggat svenska hela dagen sedan jag kom hem. okej, nästan. jag sov i två timmar också, höhö.

många blir väl glada nu då de ser att jag skriver om att jag egentligen inte har tid med sånt här strunt, med andra ord kommer inlägget idag bli kortare än normalt. haha. har lite tråkiga news tyvärr. fast de riktar sig nästan bara till emelie, eller ah, till emelie rättare sagt. emelie min andra halva, pepp makarill.. emelie. häromdagen så tappade jag ditt armband. jag vet det är förfärligt.. o jag ber om ursäkt. jag vet att det finns här någonstans i funkan. jag vet dock bara inte var.. det var igår då jag gick från los pacos vid matilda för att ta tåget inne i stan til träningen i benalmandena som det försvann.. det tokiga var att jag precis innan hemma hos matilda frågade om hur det var att ha smycken o så på fotbollsträningen. o då sa de att det inte var några problem.. så jag tog aldrig av mig det... men sen så var det borta då vi satt på donken o käka... totalt borta. putts väck.. jag är ledsen. förlåt. men det är fortfarande kvar i det i mitt minne :) tu y yo

oj. va knepigt. ibland känner man bara hur sötsugen man är. vilket jag kände nu. fy va gott det hade varit o bara käka massa svenska lantchips.. mmh. så där gottigt frasiga o salta. haha. mumma.. fast ifs så hade inte svenskt godis eller de oreo kexen som ligger i kylen varit helt fel. vågar dock inte gå o smarra på dom eftersom det endast finns 4 kvar.. det kommer synas om jag tar dom.. skit också. äsch, jag funderar på o köra den nyttiga stilen igen, den som man borde köra. den stilen som thomas borde köra om han vill att hans träning ska vara till någon nytta ! haha. nämen vindruvor idag, tack thomas. har inte ätit något onyttigt idag.. fast... ifs. så har jag det. skit också. där sprack det! förlåt, jag ljög. jag nalla lite på thomas chokladkaka, dock inte mkt. dessutom så gotta jag till det till svenska filmen i eftermiddags med sockerkaka som de hade bakat på skolan. dessutom unnade jag mig lite då jag satt o tryckte in matte c i skallen, jag var värd de kalorierna! haha jaja, med denna takten kommer det komma hem en ite köttbulle till jul, så där rund o go, lagom stekt och lagom brun. haha
nä, förändring it is, and tomorrow it starts!

jaja, dags för mig att runda av, måste återgå till mina nödvändiga men extremt tråkiga läxor och sedan måste jag packa träningskläderna inför imorgon. om jag nu hinner träna.. har bajs mycket att göra till fredag :O håll tummarna för mig på fredag.

natti

PUSS


Kommentarer
Postat av: emsi dem bäste

jahaa, det skulle ju hända någon gång. men jag älskar dig ändå, jobbt här hemma utan dig!

2008-10-04 @ 00:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0