tråkigt med plugg

sitter nu här med svullet öga. ser inte riktigt klokt ut?! det gör ont som fan och ser ut som jag fått en smäll eller något. tränade inte idag. hade för hemsk huvudvärk.. i know.. det är illa men asså.. the eye is killing me !

jag har så himla tråkigt.. jag kan bara sitta o stirra på lappen som jag skrivit upp alla läxor o provdagar osv. den är deprimerande. på måndag har jag matte b prov. helt ok. o på tisdagen har jag engelska b prov. denna o nästa vecka är körd för min del. tur att mamma o pappa inte är här nu..

ludwig du vågar visst bo med emelie. och emelie du har visst tid o pengar att åka ner hit o hälsa på lilla linn i funkan. let me deal with the apartment ! raggade upp johanna nu, ifs så skrev hon inget men hon är alltid på, jag menar det är ju trotts allt mig ni ska hälsa på, höhöh..

jaja, nu är det nannadags för mig.

ser fan inte riktigt klok ut med detta bull-ögat !
skit också!
det bästa var ju ändå att man idag fick reda på att skolfotona börjar på tisdag, jippi ! linn hoppar o studsar av glädje... not !! hoppas fan att jag inte har ett stort jävla infekterat öga by then !! annars bangar jag totalt o va med!

sköt om er, skaffa inte ögoninflammation!

PUSS

L


Kommentarer
Postat av: Your beloved

klart han vågar bo med mig. haha men finns det nått biligt då, ska jag söka till fuengirola eller va det nu heter ':) ska kolla runt lite, kanske kan komma en lång helg :) <33 saknar dig otroligt, jobbigt här hemma utan dig. !

2008-10-16 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0