tacokväll

nu väntar man spänt inför en tacokväll i skolan. har suttit o pluggat hela dagen, konstigt nog så har matte c gått bättre än b. tyvärr har jag matte b prov nästa vecka.. känns så där asså.. slutade egentligen tolv idag men va gör man inte för en tacokväll vid 19?! haha. har engelska prov nästa vecka också måste plugga inför det också.. helgen kommer bli seg. o på tal om alla dessa prov så fick jag tillbaka mitt fek a prov idag, mycket nöjd :)

funderade ju på o åka till sofia o hälsa på o barcelona.. men jag har inte hittat någon billig o bra resa för att göra en sådan trip. lite tråkigt, men jag ska leta vidare. kanske över helgen? måste dock se om jag har råd.. min ekonomi denna månaden håller inte riktigt. tur att mor o far kommer i slutet av månaden !

så skönt att paranteserna kommer hit. hade sånt samtal med den nya kuratorn idag, sånt som alla ska ha bara sån där check om hur man trivs osv. så ni behöver inte vara oroliga för att jag är deprimerad har blivit slagen eller inte äter något i skolan. jag mår perfa! men iaf så visade det sig att hon har en lägenhet där i det lägenhetshuset som vi ska bo i, i två veckor ! hon berätta att poolen är uppvärmd året om.. såå underbart !!

uppdatering om ögat: ögat mår okej. bättre iaf, det kunde varit ännu bättre o ännu finare.. hoppas fan att vi inte ska ta skolkort imorgon (torsdag).. i så fall bangar jag totalt.. så får de klippa in mig eller något..

jaja, kanske uppdaterar senare ikväll om jag inte är alldeles för trött efter tacoätandet !!

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0