still a bulle i ögat !

sitter nu här.. stentrött egentligen men kan inte sova... nu kan du få mig så lätt med håkan snurrar i mina högtalare o påminner om de goa tiderna hemma i göteborg. som jag saknar alla.. mindre än två veckor kvar nu tills jag får träffa några av de jag saknar iaf...

jag kan ju ge er en update på att ögat är idag tvättat med saltlösning, men nepp, ingen förändring..

ska bara berätta att jag aldrig uppskattat serien Grey's Anatomy. men idag har jag bara legat hemma i sängen o kollat på det.. hur skönt som helst.. det är riktigt bra faktiskt..

sofia kommer till spanien imorgon? why is this? någon som vet var hon ska?

jag har ont i ögat.

jag saknar seb.

natti på er.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0