plaza mayor o ikea

Internetuppkopplingarna här nere i spanien är inge vidare bra asså. Igår funka de suveränt idag är det totalkass, det suger. Försökte föra en vettig konversation med mor o far på skype förut, men hörde bara att de hade varit på ikea idag o köpt något trevligt.. likså har jag, var där idag med fredrik, alex, jeanette o isabelle. Köpte en kudde o örngott till den sjukt najs, får ju allt blod upp till hjärnan då jag sover o vaknar med världens huvudvärk everyday, vilket inte är supergött. Köpte även massa gifflar o ahlgrens bilar, gottigt värre!
sedan besökte vi det nya köpcentret plaza mayor som var väldigt fräscht o hade ganska många roliga butiker man kunde gå in i. tråkigt värre var det när man tagit sig halvvägs genom shoppingcentret då man inte hade ett öre kvar i fickan.. men mynten räckte till lite kaffe o glass, de var mumma !

på mattestugan idag, som alla andra gånger på mattestugan, sitter jag jämt i biblioteket, sjuktskönt. Har min egen lilla mattestuga med daniel som bara så där ibland "råkar" stöta till mig så pennan åker över halva pappret och täcker hela min uträkning..! förresten så gick det superbra idag på matte c, kändes som om jag hängde med i svängarna. Ska faktiskt sätta mig o göra lite uppgifter o se om jag verkligen kommer ihåg allt det dära med alla potenslagar, exponentialfunktioner o logaritmer.. så daniel, logga in på msn, för jag kan nog behöva någon som förklara lite, hoho.

Snart ledig igen, snart långhelg, vilket känns extremt skönt. Frågan är bara hur mkt man orkar va ute i helgen.. det är ju trotts allt feria här, orkar man verkligen torsdag, fredag lördag o ev. söndag? Livet är tufft.


Nepp, nu får det var nog. Ska försöka korta ner mina blogginlägg så alla, även marcus hemma i kalla sverige orkar ta sig igenom hela.


PUSS


L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0