pause från upplysningen

det är alltid lika gött o ta pause från svenskapluggandet. det är så extremt tråkigt med svenska, speciellt när man inte fattar frågorna.. asså fan, prov i det imorgon o jag hajar inte ett dugg. det är liksom inte lugnt. o de e ju sjukt najs att man ska ut o röja stan idag eftersom det är rolands sista dag i funkan!

idag ska annie med ut, får väl se hur det blir ikväll, det verkar så rörigt med blandade känslor och funderingar om vart man ska ta vägen idag. men jag tror det ordnar sig, det blir nog solo funkan ikväll alltså. orkar man åka till benál o partaja?
har förresten fixat grymme presenten till roland, hoppas han blir glad för det. höhö.

träffa amandas föräldrar idag, stensköna people ! han tyvärr inte bekanta mig med dom så mkt men det får väl bli en annan dag ! de skulle nämligen upp till deras hus i torrevieja eller va de nu heter. har hört att det är ett rätt najs place. måste ta o åka dit någon gång, man är ju trotts allt i spanien några månader framöver, höhö.

fick hjälp av mattestugan idag, my private one, danne boy. så snällt av dig daniel så du får en egen rad här alldeles för dig själv.. schysst va =)

nä nu måste jag ringa tillbaka till isabelle, fast innan måste jag ju läsa lite svenska som jag lovade henne, annars fattar hon att jag inte pluggat.. fan. jaja ska kila nu. men vi hörs senare fans, hoho.

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0