opepp

okej, igår uppstod det vanliga problemet.. internet paja o inte vilken tidpunk som helst utan precis då jag skrivit klart hela blogginlägget o det var på väg o uppdateras.. självklar så blev det inte uppdaterat.. så då bröt jag ihop totalt och struntade i att berätta om gårdagens härligheter..
fast jag tänkte vara snäll o berätta om det idag istället eftersom min dag idag inte har varit den roligaste i mitt liv.

först vill jag börja o säga att tacokvällen var mycket lyckad. så superduper gott det var !! jag skulle inte banga om det skulle bli en tacokväll igen asså ! dessutom tror jag att musikquizen var mycket uppskattad från många olika håll o kanter. mest engagerad var vår kära denniz som ivrigt efter tävlingen norpade åt sig deras poängpapper och kontrollräknade för hans lag.. för säkerhetsskull.. jag menar vi kunde ju ha räknat fel, right? hoho.

min kära far kom med en tråkig nyhet igår också.. han sålde mammsens bil häromdagen.. vilket är min övningskörningsbil.. manuell o allt.. nu påstår han att jag ska sitta o bråka med trafikskolelärarna tills jag klarar körkoret.. asså vad tänkte han med?? jag vet iaf vad jag tänkte göra; åka hem på påsklovet o göra allt samtidigt och sedan var det klart?! men jahapp, nehepp.. de tankarna är som utsuddade nu.. tack pappa !

o häromdagen kom jag o tänka på agnes.. vår lilla agnes.. okej, förlåt hörru men jag saknar dig tjejen!! var tog du vägen liksom, asså jag vet du är i france, jag är inte dum. men asså.. vad hände med dig, vad gör du? lever du ens? asså om du läser detta vilket jag hoppas o antar att du gör, berätta om ditt liv på rivieran o hur det är att bli uppläxad i en fransk skola! vill bara berätta för dig att jag har det superbra här, så slappt och så skönt klimat. haha, oerhört trivsamt här nere !
jag saknar dig agnes!

i helgen ska vi åka till nerja, staden med de berömda grottorna.. kan se om det är något att ha i så fall kan vi åka dit när ni kommer, mor o far..

känner mig lite dålig för tillfället.. inte dålig på något sjukligt sätt.. utan mer för att jag inte har tränat denna veckan.. har dock haft mycke att göra plus att jag i tisdags knappt kunde sova pga den hemska huvudvärk som infektionen i ögat gav mig. o idag tränar jag inte pga av alla de läxor jag har nu.. asså det är sjukt egentligen de kommande två veckorna inkluderar sammanlagt fyra prov.. this is killing me ! men iaf, måste plugga inför de proven och sen måste jag plugga massa andra saker som inlämningar och läxor mm.  helt galet.. har träning imorgon också tror jag ska gå.. om jag hinner med lite matte och engelska o känner att jag kan det hyffsat. annars blir det plugg som gället.. i know its friday night.. men ah, vi funderade på o ha en filmkväll ändå...blir den av?

men ändå så känner jag mig inte bra.. jag sover nog för lite.. måste se till o komma iform igen, det känns tugnt det här att inte på måndagar o torsdagar inte har någon ordentlig lunch för att man vill lära sig mer.. jaja.. just hold on, i can make it !

Väntar bara på helg o ledighet nu. skönt skönt skönt. blir det benál i helgen eller inte? matteprov på måndag morgon, överväger?

jaja, ska återgå till plugg ett litet tag till sen ska jag hoppa ner i sängen. såg att jag fått ett täcke idag.. sjuuuuuuuukt härligt. som jag längtat.. det är fan iskallt på natten här !

Puss o kram på er,

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0