mattefreak !

nu står kanelbullen o käkar upp mina cashewnötter. jäkla matvrak. jaja. sa till henne denna gången o då tog hon två till. unge !

amanda o jag är rastlösa o vi orkar inte plugga mer på matten fastän jag känner att jag kansek kan plugga mer? samtidigt känns det som om jag blir mer o mer förvirrad av alla tal.. äsch. kanske lika bra o gå o nanna kudden o vakna upp pigg som en mört och må prima, eller?

amanda sa just att hon är så rastlös opigg att hon skulle kunna springa 550 varv runt huset. men hon ändra sig till att hon skulle städa badrummet kliniskt rent. goodie ! jag vill inte se mer tops i handfatet !

nu är det nedräkning som gäller; 6 dagar kvar tills mor o far är här, o annie o päronen björkqvist.

inte en lugn dag nu förräns onsdag tror jag.. asså fan. två prov nu och sen måste jag läsa ut den dära boken. sjukt. gjort spanska idag också, i know, im such a nerd. sorry.

prata med min älskling idag på andra sidan jorden.. de första jag fick höra var att han åkt in på akuten o grejer.. men nu är allt bra tror jag iaf.  så gott o höra.. saknar honom så himla mycket. vill bara åka till staterna o krama om honom nu. jaja bara någon månad kvar o några veckor.. nedräkning snart..

ska plugga matte med oskar över telefon nu.

natti på er !!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0