kortspel och buffé

Nu nu har jag precis lärt min värd-syster att spela svenska kortspel som stress och dam, haha så roligt. Hon är smart asså, den tjejen förstå att kortspel inte går ut på att vinna, utan att ha kul! Haha, tur att jag är dålig förlorare så att hon kan låta mig vinna hela tiden !! mohaha


Idag har vi ätit buffé för 13 e, ät så mycket du vill, dyrt i know. Men asså sjukt gott, det var allt från sushi till kinesiskmat som anka o grodlår mm men även kyckling o sånt. Hur gott som helst. Notan gick på 209 e totalt för 13 pers. haha fredrik tyckte bryléepuddingen var så god att han var tvungen o spy i restaurangens skeva servetter haha. han fick ett sådant skrattanfall att han inte hann till toan, det bästa i det hela var att han inte sa något förrän de flesta hade ätit upp och magda insåg att det låg en servett bredvid henne med spya.. hoho, äckligt värre !! o genom glasfönstret såg man en amanda hänga över räcket enbart för att kunna trycka i sig mer mat. Haha, eller hur var det egentligen amanda? O jo, fredrik tyckte att buffén var så dyr att han var tvungen att ta den "dyraste" såsen på hans wok, oyster-sause.. öhh, jaa, det var dyrt men det var fortfarande ät så mycket du vill. Jag tror oskar åt mer än tio tallrikar, killen blev fan aldrig mätt?!
det bästa av allt var ju att de fanns efterrätt också, haha, så mumsigt !!


Ska sätta mig o kolla lite på matten innan jag går o lägger mig.. ska till nerja imorgon ju.. kolla grottorna o åka buss. Det är väl det som är mest najs skulle jag tro.. tur att vi inte ska åka förrän kl 10.


Mitt öga mår bra nu också.. eller jag tror det. det ser bra ut iaf o jag har inte ont längre o det är inte uppsvullet som en bulle längre!


Hörrni, jag har fått ett täcke!! Upptäckte imorse när jag vakna att jag hörde folk väldigt tydligt utifrån.. inte konstigt - fönstret hade varit öppet hela natten o alla de andra dagarna o nätterna då jag hållt på o frysa ihjäl som en liten apa..


Somsagt imorgon bär det av till nerja.. ska man ut imorgon? blir det benál imon? Det är ju trotts allt matte prov på måndag morgon.. som jag inte kan tillräckligt bra för att uppnå ett högt betyg.. måste verkligen plugga på det här asså. Konsigt nog så är det faktiskt mycket mycket enklare med matte c nu än b-kursen. Kanske beror på att jag lagt ner mycket mer tid och energi på c-kursen, o dels för att det är roligare matte. Jag vet jag är konstig :)


Nu är det bara en vecka kvar tills mamma o pappa är här.. som jag längtar.. längtar till att få träffa seb också.. känns som en evighet nu. Saknar honom något så enormt. Älskar dig seb.


Natti på er pojkar o flickor


Time to go to sleep,


PUSS


L


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Här kommer några jättebra tips till dig! Du får självklart poäng direkt genom att bli medlem genom mig.

Nr 1. Här samlar du enkelt ihop poäng och får välja presentkort i valfri affär:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=33889



Nr 2. Lika enkelt att samla poäng på denna sida, om inte enklare :D Här får du

presentkort på Kicks.

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=57223



Nr 3. Kanske den enklaste sidan att samla poäng på och få hem gratis presentkort från

H&M eller Gina Tricot.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=219



Nr 4. Här samlar du pengar istället för poäng som du enkelt och gratis för över till ditt konto när du är nöjd.

Superenkelt att komma upp i stora summor!

http://pengargratis.se/?r=2746



Nr 5. Här samlar du ihop poäng en poäng som ger dig valfria gratissaker. Kanske den enklaste sidan. Jag själv har beställt

en platt tv och en bärbar dator.

samla ihop till 10 ynka poäng. Det gör du lätt genom ett enda erbjudande t.ex. 4 filmer gratis från lovefilm.se.

http://www.gratisgen.se/?ref=91745



Säg till om du behöver hjälp med något!



Ha en fortsatt fin dag och sköt om dig!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-18 @ 00:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0