internet är paj.. igen

sitter just nu i skolan.. skulle egentligen behöva läsa de dära sidorna till svenskan.. orken finns inte till just nu. hade prov imorse.. kändes bra.. hade suddigum över hela mig då jag skulle gå därifrån.

internet fungerade inte igår. tyvärr. det är därför jag skriver nu. man vet ju aldrig om internet kommer funka då jag kommer hem ikväll.. om jag beslutar mig för o stanna hemma eller gå ut ikväll, varför ska alla ut ikväll?
får se hur det blir , det är ju trotts allt tarifa imorgon bitti, vid skolan kl 8 eller något. hoppas det blir bra nu denna gången.. fint väder blir det nog, men är tarifa något att se?

feria snart.. ledig två dagar nästa vecka, tisdag o fredag. hur skönt som helst. o veckan där på är vi lediga på måndag, så det blir en väldigt lång helg :) hoho, gottigt !

nä, ja glovar så fort internet funkar så ska jag logga in o skriva ett  mycket bättre läsvärt inlägg.. för nu måste jag kila. har en kvart på mig o läsa om robinson kruse !

ses ikväll,

PUSS

L


Kommentarer
Postat av: Andres

mitt internet e ockso paj... :/ puss

2008-10-04 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0