i skolan

goddagens mina kära kamrater !
har precis skrivit långa långa mejl till min släkt nu, saknar dom så ! tänk va kul om alla de kunde komma hit ner o festa till det riktigt så mycket som vi gjorde på kräftskivan på landet innan jag åkte. eva, kommer du ihåg datumet som pappa sa att han skulle bjuda ner alla?

som jag nämnt tidigare i mina blogginlägg så har mitt internet hemma pajat o min värdmamma tror att det ska komma igång när som helst, typ snart.. lite tråkigt och samtidigt jobbigt eftersom man jämt måste sitta i skolan o skriva blogginlägg o mejl o allt va de nu är.. värst är att alla ska sitta o hänga över ens axel då man väl ska skriva.. varför kan man aldrig vänta tills något är klart? haha, det kommer ju ändå stå samma sak inom fem minuter då jag väl har uppdaterat allting..?!

jaja, idag har det varit en lång dag. två timmars matte och två timmars företagsekonomi och ett spanskaprov där imellan. därför förtjänar jag att nu gå till stranden och sola sola sola o sova lite så klart, lite siesta på stranden är ju inte fel. sedan är det hem, käka lite o göra sig iordning, för idag börjar ferian här nere i funkan. feria betyder fest en hel vecka för oss svenskar men för en spanjor betyder det lite mer än bara fest, det är massa saker. på feria platsen här vid skolan så är det nu massa karuseller som tar enormt stor plats och ser vingliga ut. vet ej om modet att sätta en fot på en åkattraktion här nere i spanien.. attraktioner som de byggde upp på mindre än en vecka..

duschen är paj, internet är paj, vad mer är det som saknas? att jag blir sjuk igen. mina odds att bli sjuk är ganska stor eftersom fredrik lind just nu sitter bredvid mig o är pretty sick ! ifs så har han inte hostat en enda gång sedan han satte sig här nu.. mycket bra gjort!

nepp, nu får det vara nog för idag, datanörden måste ner till stranden. men först en kaffe, enligt fredrik. sedan blir det stranden !

dani, min kära bror vill sälja sin mobil, det är en sony ericsson w880i, han säljer den billigt, kontakta mig så fixar vi dealen ! innan fredrik köper den !

Ha de bäst

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: emi

jag har skvaller :D en vän till din mor ringde mig idag, angående barnvakt typ. Sedan about a boy som läser musikproduktion :) haha Pusspuss

2008-10-06 @ 21:27:15
Postat av: Johannis norris

jag har också skvaller, Emi har inget liv verkligen

2008-10-06 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0