hits for kids

snart är det dags för mor o far o sätta sig i bilen o köra till landvetter för att sedan ta ett flyg hit till malaga o hämta upp mig på vägen till calahonda. som jag längtar ! kan knappt gå o lägga mig !!

idag har vi spenderat kvällen hemma hos magda, så gulligt de bodde. vi lyssna på hits for kids låtar och lekte med hundarna o tja, som alltid då man har brist på annat; jag har aldrig. sedan fick danney-boy en kick o hoppa i poolen och självklart ville inte fredrik vara sämre ! haha. sen va de time to go o röra sig ner mot stan. amanda.. tja var tog hon vägen? haha hon blev sur för fredrik sprang fram till alla andra o bad oss att stanna o vänta på dom. haha hon lacka ur totalt!! galen kärring det där , höhö.

såg på family guy o grey's igår, som vanligt. stewie: "she needs to get laid, big times" haha jag trillar av stolen av skratt ! haha nä men natta o freddie sov här i natt. o amanda o dom började inte förrän 11, bara jag som börjar 9 varje dag.. så jaa. när jag gick upp där o hade bråttom som fan så säger charo åt mig att "det är en kille här, igen, det är andra gången. jag vill prata med dig o amanda i eftermiddag, blablabla." det visa sig att amanda gick o hade en klump i magen hela dan i skolan haha i onödan !

o nu när jag skulle hem idag. så tänkte jag, eller det var lite löst planerat att bosson o jeppe boy skulle in till stan !! men icke sa nicke. inget calahonda här inte. riktigt illa. så nepp. tråkmånsar. vi som hade bestämt detta !!

På tisdag hörrni då är det hippo som gäller kl 20.00, det är avskedsfest för Roland. kommer ni på någon bra present vi kan ge honom? give me comments, please. måste göra något grymt bra, han som gjort så mkt för oss..
+ att det är halloween fest på fredagen den 31 på hippo, get dressed and get free shots !

har inte pratat med seb på flera dagar nu. det känns hemskt. fast ifs har han väl mkt o göra nu, familjen är ju i staterna o hälsar på honom nu.. hoppas de har det jättekul o får bra väder !

ne ! nu blir det grey's o städning. har inget bättre för mig.

PUSS

älskar dig seb <3

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0