helgen

Okej eftersom internet inte funkar nu så måste jag skriva i word.. så detta kommer antagligen vara uppdaterat fel dag. Hoho..

alldeles nyss när jag var på toa o borsta tänderna o skulle spola ner alla pads i toan så slutade de inte rinna vatten i toan ni vet.. så jag lyfte på den dära mojjen så att de skulle sluta vilket de gjorde. Men så fort jag släppte den så rann det ännu mer vatten, självklart skulle hela grejen paja o det var fan när att det hade blivit översvämning ! HAHA asså shit, sånt händer bara inte klockan 6 på morgonen. Det är inte lugnt. Asså höll på o få panik. o inte nog med det. då jag väl var på toan så ringer det på mobilen, högt som fan, som ligger inne i mitt rum. Så jag får rusa dit, svara i telefon o självklart var det bara nicole som skulle fråga om jag kom hem? Haha hon såg väl att jag gick in igenom porten? Haha, lagom nyktert där hörru ! anyways så var denna kvällen på väg o sluta riktigt riktigt illa ! men icke sa nicke!

det var en ganska lam kväll ikväll. Helt okej liksom , men det kunde varit lite roligare.. o varje gång då jag är med mina gentlemän som släpper av mig på vägen hem så slutar alltid kvällen sent.. konstigt nog. De som bor "längst bort" åker sist från funkan. Haha galet värre.

nästa helg blir det benálmadena, jag lovar. Eller ja, jag vill lova.. men om de kmr något annat i vägen så ja.. men fredag iaf hörrni, boka in det, fredag den 24 okt blir det benál, vale?

Jaja imorgon ska jag köra stenhårt på o plugga asså, måste verkligen kunna matten. Dessutom har jag ju prov i engelska också, o nej satans den dära boken också, candide.. lite för mycket tror jag nog.

förresten så var nerja-besöket helt okej. Men hela dagen var totalkass. Nerja var jättefint med utsikten o sånt men grottorna var ju brutala, asså, om ni har höjdskräck - absolute no no no på den. Det var rätt läskigt o så men samtidigt jävligt fräckt ! sen var vi i några andra små ställen, eller ah, ett ställe till som var dötrist ! asså två timmar utan att göra någonting. Kolla på utsikten i två himla timmar? Om man seriöst gjorde det, då kan man ju inte vara riktigt frisk? Det är liksom inte okej..

Joo, på middagen idag när jag, amanda o laura käka så kommer amanda med världens roligaste kommentar vid ett helt galet tillfälle: "asså, laura har typ större tuttar än vad jag har?!" o så de dära sneglande ögonen o en lite besviken men avundsjuk-min. haha jag trodde jag skulle dö av skratt. o speciellt då laura frågar vad det är som är så roligt o då hon senare börjar säga "cristall" vilket fredrik lärde henne.. (cristall var inte cristall från början, det var något mycket hemskare som jag tyvärr inte kan med o skriva på bloggen så här offentligt. Det roliga är att ordet cristall låter inte ens som det ordet på svenska?!)

noo, time to go to sleep now.

jag älskar dig seb.

PUSS

L

ps. tro fan inte att kvällen sabbades ändå. Jag skulle precis lägga in fotona från kameran o då kommer det upp en liten ruta som säger "formatera om xDrive" o sen en ful liten varningstext som säger "all data kommer raderas från denna disk" asså jävla helvete !! alla bilder från woken o kvällens bravader är nu puttsväck - BORTA ! så. sorry guys.. men lägg upp bilder eller skicka de till mig !! ds.


Kommentarer
Postat av: Andres

NEJJJ!!! WOK BILDERNA!! .... :( MEN, jag tror magda har bilder i hennes kamera puss

2008-10-19 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0